الوعده وفا در طرح «گوش به زنگ»

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: مدیران شهری در طرح گوش به زنگ پس از تماس با شهروندان، گزارش عملکرد خود را در راستای رسیدگی به درخواست آن‌ها بیان می‌کنند و این موضوع به معنای الوعده وفا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدتقی رفیعی امروز _شنبه ششم مرداد_ در حاشیه نخستین برنامه «گوش به زنگ» که با موضوع رسیدگی به مسائل شهروندان و پیگیری تماس‌ها و درخواست‌های پیشین آن‌ها برگزار شد، اظهار کرد: در این برنامه میزبان سیدسلمان قاضی‌عسگر، مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان و رؤسای اداره‌های مختلف شهرداری منطقه بودیم.

وی افزود: دور جدید حضور مدیران در مرکز ۱۳۷ به این صورت است که نسبت به پاسخگویی پیام‌های در لحظه و فوری اقدام می‌کنند و همزمان با شهروندانی که از زمان‌های گذشته درخواستی از منطقه داشته‌اند، تماس گرفته و بازخوردگیری می‌کنند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تاکید کرد: مدیران شهری در تماس با شهروندان، پیگیر درخواست آن‌ها شده و میزان رضایت آن‌ها را ارزیابی می‌کنند.

رفیعی با بیان اینکه در حال حاضر این اقدام امروز توسط مدیر منطقه ۹ شهرداری و همکاران او انجام می‌شود، ادامه داد: مدیران شهری در طرح گوش به زنگ پس از تماس با شهروندان، گزارش عملکرد خود را در راستای رسیدگی به درخواست آن‌ها بیان می‌کنند و این موضوع به معنای الوعده وفا است.

وی خاطرنشان کرد: با این برنامه، سامانه ۱۳۷ درخواست‌های شهروندان را پیگیری می‌کند و مدیران بازخوردی را به شهروندان ارائه می‌دهند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به اهداف طرح گوش به زنگ گفت: در این طرح سامانه ۱۳۷ و مدیران شهری گوش به زنگ تماس‌های شهروندان هستند و شهروندان نیز باید گوش به زنگ تماس ما برای پیگیری درخواست خود باشند.

رفیعی افزود: ۱۳۷ پاسخگوی هوشمند همیشه بیدار شهر است و شهروندان درباره تمام موضوعات مربوط با شهرداری، با این سامانه تماس حاصل می‌کنند.

وی تاکید کرد: موضوعات و پیک این تماس‌ها با توجه به موقعیت‌ها، شرایط و بازه‌های زمانی مختلف، متغیر است؛ به‌طور مثال با توجه به شرایط شاهد درخواست شهروندان درباره آسفالت، نظافت و شست‌وشو هستیم.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: در مواقع باد و طوفان شاهد تماس‌های شهروندان درباره شکستگی شاخه درختان هستیم که سامانه ۱۳۷ پس از دریافت تماس‌ها، درخواست شهروندان را به حوزه مربوطه ارائه می‌کند.

رفیعی تاکید کرد: شهروندان در حوزه‌های مختلف از جمله معاونت‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و اداره‌های وابسته به شهرداری اصفهان، با سامانه ۱۳۷ تماس می‌گیرند و روزانه شاهد تماس بسیاری از شهروندان برای موضوع سرفاصله رسیدن اتوبوس‌ها به ایستگاه و یا نارضایتی آن‌ها از وضعیت اتوبوس هستیم.

کد خبر 775601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.