خرابی سیستم سرمایش اتوبوس‌ها بیشترین درخواست اصفهانی‌ها از سامانه ۱۳۷

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: طی هفته گذشته حدود ۹۸۰۰ شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفتند که ۱۵ درصد تماس‌های اجرایی مربوط به حوزه اتوبوسرانی و با توجه به گرمای هوا، تعداد زیادی از درخواست‌ها برای رسیدگی به سیستم سرمایش اتوبوس‌ها بود.

محمدتقی رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برقراری تماس ۹۸۰۰ شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته اظهار کرد: از این تعداد ۶۵۰۰ تماس مربوط به موضوعاتی بود که شهروندان درخواست اجرایی داشتند و موضوعات مطرح شده برای پیگیری و انجام اقدامات لازم به مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان ارجاع شد.

وی با بیان اینکه نسبت به هفته‌های گذشته و دوره مشابه سال گذشته کاهش تماس‌ها را داشتیم که علت آن ایجاد مشکل در خط ارتباط فیبر نوری مرکز ۱۳۷، طی انجام عملیات حفاری در سطح شهر بود که حدود ۴۸ ساعت کاری را از دست دادیم، البته از طریق اپلیکیشن به ارائه خدمات ادامه دادیم.

افزود: ۱۰ هزار و ۶۰۰ پیام نیز بازخوردگیری، نظرسنجی و نحوه و چگونگی حل موضوع توسط همکارانم از شهروندان نظرسنجی شد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه هفته گذشته حدود ۳۳۰۰ تماس شهروندان با ۱۳۷ درخواست مشاوره بود که همکاران ما در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان آن‌ها را راهنمایی کردند، افزود: تعداد زیادی از تماس‌ها نیازی به اقدام اجرایی در مدیریت شهری ندارد و تنها در حد اطلاعات است.

رفیعی با بیان اینکه هفته گذشته ۱۵ درصد تماس‌های اجرایی مربوط به حوزه اتوبوسرانی بود که با توجه به گرمای هوا، تعداد زیادی از درخواست‌ها مبنی بر رسیدگی به سیستم سرمایش اتوبوس‌ها بود، گفت: از شهروندان تقاضا دارم هنگام تماس با ۱۳۷ کد دقیق خط و سیستم ناوبری اتوبوس را به همکارانم اعلام کنند تا بتوانیم سریع‌تر مشکل را رفع کنیم.

کد خبر 774347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.