اجرای طرح «گوش به زنگ» از مرداد ۱۴۰۳؛ امکان پاسخگویی برای مدیران شهرداری اصفهان فراهم است

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: طرح «گوش به زنگ» که فرایند آن از سیزدهم تیر سال جاری با حضور شهردار اصفهان در دستور کار قرار گرفت، از ششم مرداد اجرا می‌شود و امکان حضور برای تمام مدیران مناطق شهرداری و ناژوان، مدیران عامل تمام سازمان‌ها و معاونان شهردار در این طرح فراهم است.

محمدتقی رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آغاز فرایند طرح «گوش به زنگ» که دور جدید پاسخگویی مدیران شهری به شهروندان است، هم‌زمان با ۱۳۷ هزارمین تماس سامانه ۱۳۷ که توسط شهردار اصفهان پاسخ داده شد، انجام گرفت.

وی با بیان اینکه بخش دیگری که در سامانه ۱۳۷ وجود دارد، پیگیری درخواست‌ها است، افزود: به غیر از اینکه حوزه مربوطه در منطقه اقدامات لازم را انجام می‌دهد و در قالب مستنداتی برای ما ارسال می‌کند، سپس از طریق سامانه تلفن گویا و همکارانم در بخش بازخورد، با آن شهروند تماس گرفته می‌شود و درباره فرایند پیگیری توضیح داده می‌شود و بازخورد گرفته می‌شود که آیا خدمتی که مد نظر او بوده دریافت کرده است یا خیر؛ اگر انجام نشده باشد، دوباره به منطقه بازگشت داده می‌شود و اگر تأیید شود به‌عنوان یک امتیاز پاسخگویی برای منطقه ثبت می‌شود.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در مواردی همچون احداث کتابخانه یا فرهنگسرا از سوی شهروندان، پس از ارسال به حوزه فرهنگی منطقه، کارشناسان تشخیص می‌دهند که آن منطقه نیازی به فرهنگسرا ندارد یا سرانه تکمیل شده است، در این صورت نیز با شهروند تماس گرفته می‌شود و توضیح داده می‌شود تا بداند درخواست در دستور کار ما قرار ندارد.

رفیعی با بیان اینکه اقدامی که در گوش به زنگ انجام می‌شود، این است که مدیران علاوه‌بر پاسخگویی، پیگیری و بازخوردگیری نیز انجام می‌دهند، گفت: درواقع فرایند جدید ۱۳۷، پاسخگویی و بازخوردگیری است، علاوه‌بر اینکه مدیران سازمان‌ها به همراه چند تن از رؤسای ادارات و مدیران زیرمجموعه خود حاضر می‌شوند و پاسخگویی تخصصی انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح «گوش به زنگ» که فرایند آن از سیزدهم تیر سال جاری با حضور شهردار اصفهان در دستور کار قرار گرفت، از ششم مرداد اجرا می‌شود و امکان حضور برای تمام مدیران مناطق شهرداری و ناژوان، مدیران عامل تمام سازمان‌ها و معاونان شهردار در این طرح فراهم است.

کد خبر 773990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.