شور انتخابات در منطقه ۱۰ اصفهان پابرجا است

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: در راستای برگزاری پر شور دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، بسترسازی‌های لازم ازجمله ایجاد فضای‌های مناسب برای تبلیغات کاندیداهای این انتخابات در میادین و خیابان‌های اصلی این منطقه انجام شده است.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن قدردانی از حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در انتخابات دوره چهاردهم ریاست‌جمهوری اظهار کرد: لازمه بروز و ظهور یک کشور در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی نیاز به پشتوانه عظیم مردمی دارد که امیدواریم در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شاهد نمایش قدرت محکم مردمی نظام جمهوری اسلامی ایران به جهانیان باشیم.

وی با بیان اینکه تمام تمهیدات و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری دور دوم این دوره از انتخابات در سطح منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان فراهم است، افزود: در راستای برگزاری پر شور دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، بسترسازی‌های لازم ازجمله ایجاد فضای‌های مناسب برای تبلیغات کاندیداهای این انتخابات در میادین و خیابان‌های اصلی این منطقه انجام شده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اقدامات متعددی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح این منطقه انجام و کلیپ محتوایی تهیه شده است که در آن عناصر شاخص و چهره‌های مؤثر منطقه از مردم برای مشارکت و حضور در انتخابات دعوت کنند.

صیرفی‌نژاد با بیان اینکه هشتم تیر سال جاری در بیش از ۱۰۰ صندوق انتخابات در محدوده منطقه ۱۰ شاهد حضور پرشور بودیم، گفت: امیدواریم شاهد برگزاری انتخابات پرشور در پانزدهم تیر سال جاری باشیم.

کد خبر 767932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.