حضور در انتخابات به پیشبرد مسائل کشور کمک می‌کند/ مردم نقش‌آفرینی کنند

شهردار اصفهان گفت: مردم با حضور پرشور در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری کمک کنند تا رئیس‌جمهور آینده با پشتوانه رأی بیشتر و با قدرت اجتماعی بالاتر، بتواند به پیشبرد مسائل کشور کمک کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را در پیش داریم، چراکه به علت یک اتفاق ناخواسته نظام مجبور شد انتخابات زودرس داشته باشد.

وی با بیان اینکه مرحله اول این دوره از انتخابات را پشت سر گذاشتیم و مرحله نهایی فردا _جمعه پانزدهم تیر_ پیش‌روی ما است، افزود: امیدوارم بتوانیم نقش‌آفرینی کنیم و هر شهروند بتواند از حقوق قانونی خود برای تأثیرگذاری در آینده جامعه استفاده کند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه این حق ما است که با رأی خود نسبت به آینده تأثیرگذار و در انتخاب ریاست‌جمهوری مؤثر باشیم، گفت: امیدوارم تک‌تک مردم اصفهان روز جمعه پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و از میان دو نامزد هر کدام را که فکر می‌کنند به آرمان‌های آن‌ها نزدیک‌تر و برای تحقق ایران بهتر توانمندتر است، انتخاب و کمک کنند تا رئیس‌جمهور آینده با پشتوانه رأی بیشتر و با قدرت اجتماعی بالاتر، بتواند به پیشبرد مسائل کشور کمک کند.

کد خبر 768852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.