پیشرفت ۱۰ درصدی عملیات احداث پارکینگ مصلی

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: عملیات احداث پارکینگ مصلی با مساحت ۱۰۶۵ متر مربع و ۵۰۵۰ متر مربع زیربنا تاکنون ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، همچنین این عملیات موجب بهبود سرانه پارکینگ این منطقه می‌شود.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پارکینگ‌ها به‌عنوان عناصر مهم شهری، از لحاظ کاربری در قالب یک کالبد شهری به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کند و با کاستن از ترافیک ساکن خیابان‌ها، سبب عریض‌تر شدن معابر در ساعات اوج ترافیک می‌شود.

وی افزود: پارکینگ‌های عمومی یکی از اجزای سیستم حمل‌ونقل شهری است و هدف از احداث آن‌ها، کاهش بار ترافیک ساکن، تسریع در فرایند ارتباطات خودرویی شهر و کاهش بار تردد خودرویی خیابان‌ها و معابر شهری است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای عملیات احداث پارکینگ مصلی گفت: این پارکینگ با مساحت ۱۰۶۵ متر مربع و ۵۰۵۰ متر مربع زیربنا تاکنون ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

صیرفی‌نژاد تاکید کرد: عملیات اجرای این پروژه از بیستم فروردین سال جاری آغاز شده است و با توجه به عرض کم خیابان مصلی موجب سهولت دسترسی شهروندان به دارالشفای ام‌البنین و بهبود سرانه پارکینگ این منطقه می‌شود.

وی ادامه داد: این پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۵۸ میلیارد تومان و با ۱۲۴ جای پارک خودرو در مرحله اجرا قرار داد.

کد خبر 768777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.