آماده‌سازی منطقه ۵ اصفهان برای برگزاری انتخابات

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان از آماده‌سازی مکان تبلیغات و شعب اخذ رأی برای برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری خبر داد.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همان‌گونه که امام خامنه‌ای فرمودند «سرافرازی ملت ایران در انتخابات پیش رو به‌واسطه مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح خواهد بود»، ما نیز یقین داریم که این حضور همه‌جانبه و انتخاب داوطلب اصلح، علاوه بر تسهیل رفع مشکلات داخلی، در عرصه بین‌المللی نیز وحدت و یکپارچگی مردم ایران را به رخ جهانیان می‌کشاند و دست برتر و بالاتر در عرصه دیپلماسی را در اختیار دولت‌مردان، سیاست‌مداران و دیپلمات‌های ایرانی قرار می‌دهد.

وی افزود: مروری بر حوادث و رخدادهای انقلاب اسلامی ایران طی بیش از چهار دهه گذشته نشان می‌دهد که ملت بصیر و باعظمت ایران، همواره از دل تهدیدها فرصت ساخته‌اند و این بار و در گام دوم انقلاب نیز به حول و قوه الهی، شاهد خواهیم بود که حضور همه‌جانبه و حداکثری ایرانیان پای صندوق‌های رأی، دندان طمع دشمنان از این مرز و بوم را خواهد کشید.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهرداری با انجام اقدامات لازم منطقه را برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات ریاست‌جمهوری آماده کرده است، تصریح کرد: اقداماتی شامل نصب تابلوی اعلانات برای تبلیغات نامزدهای ریاست‌جمهوری در مکان‌هایی که شهروندان تردد بیشتری دارند، نصب داربست‌ها و محل‌های تبلیغاتی و آماده‌سازی شرایط و محیط شهری برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات انجام شده است.

کارگر با اشاره به آماده‌سازی شعب اخذ رأی در منطقه ۵ خاطرنشان کرد: شهرداری این منطقه در حال آماده‌سازی مسیرها و خیابان‌های منتهی به شعب اخذ رأی، همچنین محل‌هایی است که انتخابات در آن برگزار خواهد شد.

وی گفت: عوامل اداره خدمات شهری منطقه نیز برای بررسی محل‌های تبلیغاتی و شعبی که انتخابات در آن برگزار می‌شود، روزانه از سطح شهر بازدید و با تمام عوامل اجرایی انتخابات در تمام زمینه‌ها همکاری‌های لازم را به عمل می‌آورد.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان ادامه داد: تمام عوامل شهرداری به‌عنوان بخشی از ارکان حاکمیت نظام در کنار مجموعه‌ها امور پشتیبانی و تبلیغات عام برای حضور در انتخابات و افزایش مشارکت مردم را انجام می‌دهند و این موضوع مورد تاکید قرار گرفته است.

کارگر افزود: بدون تردید، مشارکت حداکثری و حضور همه‌جانبه ملت شریف و قدرشناس ایران در انتخابات، تأثیر شگرفی در پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی، تحقق ایران قوی در ساحت‌های مختلف و ساخت ایرانی آبادتر خواهد داشت.

وی تاکید کرد: از تمام شهروندان مشارکت‌جو، ولایت‌مدار و همیشه در صحنه اصفهان به‌ویژه همراهان و شهروندان منطقه ۵ شهرداری اصفهان برای حضور گسترده در انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست‌جمهوری دعوت می‌کنم و وعده دیدار ما، جمعه، پانزدهم تیر ساعت ۸:۰۰ پای صندوق‌های رأی است.

کد خبر 768633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.