آغاز به‌کار ۲ پروژه جدید مشارکتی در محله پرتمان

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: پروژه‌های مشارکتی ایمان و ارشاد با مساحت ۵۰۰۰ مترمربع و ۳۶ واحد مسکونی در خیابان شهید سردار صادقی و در محله پرتمان آغاز به کار می‌کند.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به استقبال سرمایه‌گذاران در پروژه‌های مشارکتی منطقه ۸ اصفهان اظهار کرد: وجود زمین‌های متعدد در این منطقه موجب شده است که ساخت‌وساز به‌طور جد پیگیری و روند اجرایی داشته باشد و سرمایه‌گذاران برای اطمینان بیشتر تمایل دارند با شهرداری وارد فرایند ساخت‌وساز شوند.

وی افزود: سرعت در ساخت‌وساز، استفاده از سلایق به روز و مدرن با حداقل زمان و حداقل هزینه، از مولفه‌هایی است که شهرداری نیز تمایل دارد پروژه‌های خود را با مشارکت بخش خصوصی اجرایی نماید به خصوص در محله تازه تعیین تکلیف شده پرتمان که نیازمند ساخت و ساز مدرن است تا الگو و مشوقی برای دیگر مالکان مجاور باشد.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه‌های واقع در محله پرتمان تصریح کرد: پروژه‌های مسکونی ایمان و ارشاد، دو پروژه جدیدی است که در خیابان شهید سردار صادقی به منظور احداث ۳۶ واحد مسکونی بر روی زمینی به مساحت ۶۲۷ و ۵۹۴ مترمربع در حال تجهیز کارگاه است.

محمدحسینی گفت: آورده شهرداری در این پروژه زمین و هزینه صدور پروانه بوده و سرمایه‌گذار عملیات ساخت ساز را با مساحت حدود ۵۰۰۰ مترمربع زیربنا اجرا خواهد کرد.

کد خبر 764021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.