در جریان این اجلاس از بیمه دات کام با نام ثبتی کارگزاری بیمه مستقیم بر خط آریا پرداز رایکا از شرکتهای زیر مجموعه هلدینگ سپاس، تقدیر شد. مهندس سهیل صدیقی مدیر ارتباطات بازاریابی هلدینگ سپاس و بیمهداتکام، تندیس ویژه این مراسم را دریافت نمود.
بیمهداتکام و پاسخگویی و پشتیبانی ۲۴ ساعته
بیمهداتکام با در نظر گرفتن مسئولیت اجتماعی خود برای رفاه حال مشتریان امکان پاسخگویی و پشتیبانی ۲۴ ساعته را فراهم کرده است. علاوه بر این امکان برخورداری از مشاوره رایگان قبل و بعد از خرید بیمه یکی دیگر از دلایل رضایتمندی مشتریان این کارگزاری است. حمایت از مشتریان و خرید آگاهانه آنها یکی از اهداف بیمهداتکام برای جلب اعتماد و رضایت مشتریان است.
توجه به دغدغههای مشتریان یکی از اصول مهم در بازاریابی است و شرکتها و برندهایی که میخواهند به موفقیت برسند باید به این موضوع توجه نمایند. مشتریمداری در بازاریابی و کسب و کارها به عنوان یک مزیت رقابتی به شمار میآید. مشتریمداری یکی از اصول اصلی در فرهنگ سازمانی است و هدف آن ارزشگذاری به مشتریان است. سازمانها باید ارتباط با مشتری را به گونهای مدیریت کنند تا رضایت مشتری را به دنبال داشته باشد و بیمهداتکام در این زمینه عملکرد رضایت بخشی داشته است.
دریافت تندیس و لوح تقدیر اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری توسط بیمه دات کام
۱لوح سپاس جهت تقدیر از دکتر بهاره شریفیون مدیر عامل بیمه دات کام
اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با هدف تجلیل از فرهنگ مشتریمداری و کمک به افزایش رضایتمندی مشتریان هر ساله برگزار میشود. دریافت تندیس ویژه دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتریان توسط بیمهداتکام نشاندهنده این است که منافع مشتریان و مخاطبان بیمهداتکام برای این برند اهمیت زیادی دارد.
اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری
نظر شما