بخش بازخوردگیری اینترنتی سامانه ۱۳۷ اصفهان فعال شده است

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بخش بازخوردگیری اینترنتی مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ اصفهان فعال شده است، گفت: فاز نخست این بخش در مورد نظافت و جمع‌آوری زباله است و شهروندان به‌صورت اینترنتی و آنلاین می‌توانند نظرات خود را مطرح کنند.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هفته گذشته بیش از ۱۰ هزار و۳۶۰ تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان برقرار شده است و کارشناسان ما پاسخگوی تک تک تماس‌ها بودند و پیگیری‌های لازم در حال انجام است تا به نتیجه برسد.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که در فصل تابستان حساسیت شهروندان را افزایش می‌دهد، آبیاری فضای سبز است، اما آن‌ها باید اطلاع داشته باشند که آبیاری‌ها طبق برنامه جدول زمان‌بندی انجام می‌شود.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: موضوعی که از مدتی قبل درباره آن تماس‌هایی از سوی شهروندان منطقه ۱۳ شهرداری این کلانشهر داشتیم، مربوط به کنارگذر بزرگراه شهید حبیب‌اللهی بعد از مخابرات بود، معبر یک طرفه‌ای که به‌تازگی دو طرفه شده است.

وی ادامه داد: گلایه‌هایی از ترافیک بالای این معبر داشتیم، مبنی بر اینکه با توجه به دو طرفه‌شدن این معبر، باید اصلاحات ترافیکی آن انجام شود که البته پیگیری‌های لازم انجام شده است.

قاسمی با بیان اینکه بخش بازخوردگیری اینترنتی مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ اصفهان فعال شده و فاز نخست این بخش در مورد نظافت و جمع‌آوری زباله است، خاطرنشان کرد: نکته مثبت این است که شهروندان به‌صورت اینترنتی و آنلاین می‌توانند نظرات خود را مطرح کنند و در صورت نداشتن رضایت از اقدامات، می‌توانند علاوه‌بر ارسال تصویر مربوطه، توضیحات لازم را نسبت به محیط برای ما بنویسند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: سر شماره ۲۰۰۰۰۱۳۷ مربوط به ۱۳۷ شهرداری اصفهان است، بنابراین اگر با این سر شماره پیامی برای شهروندان ارسال شد، بدانند که مربوط به مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان است.

کد خبر 684497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.