گوشی Honor 70 Lite  چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Honor 70 Lite 5G از تراشه Snapdragon 480 Plus بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت آنر به تازگی یک گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه جدید به نام Honor 70 Lite را معرفی کرده است که به‌زودی وارد بازار جهانی خواهد شد. گوشی Honor 70 Lite دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن HD+ و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است. این محصول به تراشه Snapdragon 780+ مجهز شده که با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی Honor 70 Lite تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دو دوربین ماکرو و تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌‎شود. دوربین سلفی آن نیز از حسگر هشت مگاپیکسلی بهره می‌برد. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ واتی بهره می‌برد.

گوشی Honor 70 Lite با استفاده از رابط کاربری Magic UI 6.1 مبتنی بر سیستم‌عامل Android 12 OS اجرا می‎‌شود. این محصول از سیم‌کارت دوگانه، شبکه 5G، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث 5.1، GPS و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری پشتیبانی می‌کند. ابعاد آن ۸.۶۸ * ۷۵.۱۳ * ۱۶۳.۶۶ میلی‌متر است و در سه رنگ نقره‌ای، آبی و مشکی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

گوشی Honor 70 Lite در یک نسخه با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۱۹۹ پوند در بریتانیا عرضه می‎‌شود.

کد خبر 649053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.