خط قرمز شهرداری نحوه برخورد با شهروندان است/ لزوم افزایش متمم بودجه

شهردار شهر میراث جهانی یزد گفت: خط قرمز شهرداری در مناطق و سازمان‌ها نحوه برخورد با شهروندان است و بسیاری از تغییرات در حوزه مدیریتی به دلیل نوع برخورد مدیران با شهروندان اتفاق افتاده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالقاسم محی‌الدینی صبح امروز _چهارشنبه هجدهم آبان‌ماه_ در نشست کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد که با حضور شهردار، معاونان و مدیران شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: علی‌رغم انتقاداتی که مردم به اعضای شورای اسلامی شهر منتقل می‌کنند، تلاش‌های بسیاری از سوی مدیران شهرداری طی چند ماه گذشته انجام شده است.

وی افزود: طی سال‌های گذشته خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان بسیار طولانی‌تر از روندی بوده که در شهر یزد و از سوی مجموعه شهرداری یزد انجام شده است و اقدامی که در شهرداری یزد انجام شد، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

شهردار یزد خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از سیل، عملیات تخلیه آب از منازل انجام شد و با وجود آن‌که امکانات شهرداری بسیار کم بود، آب زیرگذرها در فاصله کمی از زمان سیل تخلیه شد.

محی‌الدینی با بیان اینکه علاوه بر دو سیل امسال، مسائل و حوادث دیگری در طول سال رخ می‌دهد، اضافه کرد: طی ۴۰ روز گذشته و در جریان ناامنی‌های ایجاد شده، چندین اکیپ خودرویی و نیرویی به صورت شبانه‌روز در حال فعالیت و جبران خسارت‌های وارد شده هستند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی‌هایی در خصوص وقوع بارش‌های سنگین‌تر وجود دارد، اضافه کرد: لازم است اصلاح و متمم بودجه افزایش پیدا کند تا خدمات بهتر و بیشتری به شهروندان ارائه شود.

محقق شدن درخواست‌های مردمی زمان‌بر است

شهردار یزد تاکید کرد: موضوع واکنش سریع در برابر بحران‌ها، به صورت کامل در حال بررسی است تا زمانی که بحرانی در شهر به وقوع می‌پیوندد، بلافاصله پس از اعلام شهروندان، تیم‌های امدادی فعالیت خود را آغاز کنند.

محی‌الدینی ادامه داد: محقق شدن بعضی از درخواست‌ها نیاز به زمان دارد و نمی‌توان انتظار داشت طرح‌ها و اقدامات مورد درخواست شهروندان در یک روز انجام شود.

وی با بیان اینکه برخی از کارکنان و مدیران در مجموعه شهرداری درخواست مردم را دستور شهردار نمی‌دانند، گفت: اگر ادعا می‌کنیم که مردم ولی‌نعمتان ما هستند باید نسبت به درخواست‌های بحقی که دارند به سرعت و با کیفیت مناسب، پاسخ داده شود.

شهردار یزد افزود: بسیاری از درخواست‌هایی که شهروندان از طریق سامانه ارتباطی شهرداری مطرح می‌کنند، وظیفه دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان است، با این وجود باید پاسخ درستی به مردم بدهیم و آنها را به خوبی راهنمایی کنیم.

محی‌الدینی اظهار کرد: خط قرمز شهرداری در مناطق و سازمان‌ها نحوه برخورد با شهروندان است و بسیاری از تغییرات در حوزه مدیریتی به دلیل نوع برخورد مدیران با شهروندان اتفاق افتاده است.

وی تاکید کرد: سامانه‌های شهربین و ۱۳۷ باید توسط واحد بازرسی کنترل و پایش شود تا عملکرد کارمندی که در این سامانه فعالیت دارد، به خوبی مورد بررسی قرار بگیرد و این کار باید با دقت بالایی انجام شود.

شهردار یزد خطاب به تمام مدیران و کارکنان شهرداری یزد، گفت: پیگیری تمام درخواست‌هایی که از سوی مردم در سامانه‌های ارتباطی ثبت می‌شود در دستور کار شهرداری است و مدیران و کارکنان ملزم به پاسخگویی و پیگیری لازم، مطابق با قوانین هستند.

کد خبر 618125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.