افزایش ۲۷ درصدی تماس‌های مردمی با سامانه ۱۳۷

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد از افزایش ۲۷ درصدی تماس‌ها و پیام‌ها با سامانه ۱۳۷ شهرداری در اسفند سال گذشته نسبت به ماه بهمن خبر داد.

بهروز محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: اسفند سال گذشته ۵۶۰ تماس و پیام در سامانه ۱۳۷ شهرداری شهرکرد ثبت شده که نسبت به بهمن ۲۷ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: بیشترین موضوعات مطرح‌شده توسط شهروندان مربوط به سد معبر، انباشت مصالح ساختمانی، ساخت‌وسازهای غیرمجاز، طبقات مازاد، جمع‌آوری زباله و ضایعات و مشکلات آسفالت معابر بوده است.

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد با اشاره به رضایت شهروندان از عملکرد این سامانه خاطرنشان کرد: با پیگیری سریع و به‌موقع این گزارش‌ها، درصدد رفع مشکلات و بهبود خدمات شهری و رفع مطالبات مردمی هستیم.

محمدپور گفت: سامانه ۱۳۷ به عنوان یکی از اصلی‌ترین کانال‌های ارتباطی مردم با شهرداری، نقش مهمی در انعکاس سریع مشکلات و درخواست‌های شهروندان ایفا می‌کند.

کد خبر 852475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.