وجود این دغدغه مهم میان مدیران مشاغل منجربه ظهور ابزارهای تولید محتوا با هوشمصنوعی شد. این ابزارها میتوانند دستیاری عالی برای تولیدکنندگان محتوا باشند و درصورتیکه کارشناسان تولید محتوا دستورالعمل کار با آن را بیاموزاند میتوانند فرآیند تولید محتوا را خیلی سریعتر و آسانتر انجام دهند.
ابزارهای متنوعی به منظور تولید محتوا با هوشمصنوعی وجود دارد که هر یک کیفیت و کارایی مختلفی دارند. در ادامه 3 ابزار برتر در این حوزه را به شما معرفی میکنیم. بنابراین اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید پیشنهاد میکنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.
ابزارهای تولید محتوا با هوش مصنوعی
تولید محتوا با هوشمصنوعی، یکی از جدیدترین راهها برای کسبدرآمد است و میتواند روشی عالی برای افراد مبتدی و تمرین برای نویسندگی و بازنویسی محتوا باشد. علاوه بر این کارشناسان تولید محتوا حتی میتوانند از محتوایی که توسط AI تولید میشود ایده بگیرند و از قالب استاندارد محتوایی آن استفاده نمایند و در نهایت خودشان محتوا اصلی را طراحی و تولید کنند، تا دیگر دغدغهای در رابطه با یونیکبودن آن نداشته باشند.
ابزار ChatGPT
یکی از بهترین ابزارها برای تولید محتوا با هوشمصنوعی به صورت رایگان، ابزار ChatGPT است. کارشناسان تولید محتوا با بهرهگیری از این ابزار میتوانند یک محتوای عالی و با کیفیت تهیه کنند. این ابزار فوقالعاده توسط مجموعه OpenAI ارائه شده و جدیدترین مدل زبانی Language Model مبتنی بر هوشمصنوعی محسوب میشود. در مورد توضیح این ابزار میتوان گفت که چت جی پی تی نوعی ابزار Chatbot است و به راحتی به هر سوالی در رابطه با هر موضوعی پاسخ میدهد.
از این رو ChatGPT از بهترین ابزارهای تولید محتوا محسوب میشود و در حال حاضر بسیاری از وبسایتها و کسبوکارها از آن به عنوان مبنای اصلی فعالیت خود استفاده مینمایند و جایگاه ویژهای پیدا کرده است. با استفاده از این ابزار میتوانید انواع محتواها مانند محتوای کوتاه، بلند، مقالات و بلاگها را بنویسید. همچنین ایدههای متنوع تولید محتوا برای سایر شبکههای اجتماعی نیز از آن میتوانید دریافت کنید.
لازم به ذکر است که استفاده از نسخه اولیه ChatGPT رایگان است، اما محدود بوده و برای استفاده دائمی از این ابزار باید نسخه پیشرفته آن را خریداری نمایید که هزینه آن 20 دلار در ماه است. این ابزار ویژگیهای کلیدی و مثبتی دارد که از جمله آنها میتوان به استفاده بسیار آسان، همه کاره بودن و انتخابی عالی برای اتوماسیون اشاره نمود. چت جی پی تی در کنار تمامی مزایا، معایبی نیز دارد که شامل نسخه رایگان بسیار محدود، مشکل با درک زبان طبیعی در برخی از موارد و غیر قابل اعتماد بودن متن تولید شده توسط آن در بعضی مواقع میشود.
ابزار Copy AI
از دیگر ابزارها و سرویسهای هوشمصنوعی میتوان به Copy AI اشاره نمود. این محصول یکی از معروفترین سرویسهای تولید محتوای هوشمصنوعی است که با کمک آن کاربران میتوانند محتواهای با کیفیتی را تولید نمایند. عملکرد CopyAI به عنوان یک ابزار آنلاین تولید محتوا با وجود برخی از محدودیتهایی که دارد بسیار عالی است و امکانات متنوع و خوبی را در اختیار کاربر قرار میدهد. بنابراین به راحتی میتوانید از آن برای تولید محتوا در انواع رسانههای اجتماعی، ایمیل، بلاگ سایت و محتواهای سرگرمی استفاده کنید.
از مهمترین ویژگیهای این سرویس پشتیبانی از زبان فارسی است و حتی کاربران میتوانند به صورت دائمی از نسخه رایگان این ابزار استفاده کنند. اما به منظور بهرهمندی از خدمات بیشتر این ابزار هوش مصنوعی بهتر است که برای تهیه اشتراک ماهانه آن اقدام کنید. البته این نکته را به یاد داشته باشید که کاربران ایرانی نمیتوانند با ip ایران به این سرویس دسترسی داشته باشند.
در مجموع این سرویس هوشمصنوعی در کنار تمامی این امکانات دارای بالغ بر 90 ابزار و قالب متنوع است و میتواند در تولید محتوا خیلی به کاربران کمک کند. اما خروجی آن نیز همانند چتجیپیتی و دیگر ابزارهای رقیب بهینه نیست، ولی میتوانید از قالب استاندارد آن استفاده کنید و با ایجاد تغییرات لازم در آن یک محتوا مفید، جذاب و کاربردی تولید نمایید.
ابزار Rytr
ابزار Rytr یکی از سرویسهای تولید کننده محتوا مبتنی بر هوشمصنوعی است و به خوبی شرایط نگارش محتوا در حوزههای مختلف را برای کاربران فراهم میکند. به عبارتی میتوان گفت این ابزار از بهترین گزینهها در زمینه ChatGPT است. این ابزار از توانایی بالایی برخوردار است، از این رو نیازمند ورودی زیادی برای تولید محتوا نیست. لذا کاربران تنها با دادن یک عنوان ساده و چند کلمهکلیدی به این ابزار میتوانند در کوتاهترین زمان ممکن به یک محتوا حرفهای و فوقالعاده دست یابند.
این ابزار به جز کاربردهای عمومی یا همان تولید محتوای ساده، از امکانات ویژهای بالغ بر 40 کاربرد مختلف برخوردار است. از دیگر کاربردهای Rytr میتوان به تولید محتوا برای بلاگ، Call To Action، ایدههای کسبوکار، سوالات متداول، بازاریابی و تبلیغات در رسانههای اجتماعی مختلف اشاره نمود. یکی از مهمترین مزیتهای سرویس Rytr پشتیبانی از بیش از 30 زبان زنده دنیا است و خروجیهای بسیار عالی و دقیقی دارد، البته میتوانید در صورت نیاز آنها را ویرایش کنید. شما میتوانید برای بهرهمندی از امکانات متنوع این ابزار نسخه رایگان و پولی آن را خریداری نمایید.
هوشمصنوعی Rytr از قدرتمندترین سرویسهای هوشمصنوعی است که از سه بخش اصلی Chat، Image و Copy تشکیل شده است. با بهرهگیری از قسمت Copy و ارائه توضیحات لازم به آن میتوانید یک تولید محتوا حرفهای انجام دهید. بخش Image نیز به منظور تولید تخصصی عکس با هوش مصنوعی تعبیه شده است. علاوه بر این از طریق بخش Chat نیز میتوانید با ربات هوشمصنوعی چت کنید.
چرا از ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده کنیم؟
اکنون که با برترین ابزارهای هوشمصنوعی برای تولید محتوا آشنا شدید، بهتر است که ضرورت و مزیت استفاده از آنها را مورد بررسی قرار دهیم. از مهمترین علل استفاده از سرویسهای هوش مصنوعی میتوان به موارد زیر اشاره نمود.
کاهش هزینه
با استفاده از ابزار هوشمصنوعی میتوانید با منابع کمتری به تولید محتوا بپردازید، از این رو موجب کاهش هزینههای شما در تولید محتوا میشود.
تولید محتوا بیشتر
یکی دیگر از مزایای ابزار هوشمصنوعی امکان تولید محتوای بیشتر نسبت به صورت دستی است. با استفاده از این ابزارها کارشناسان تولید محتوا میتوانند روزانه حجم بیشتری محتوا ایجاد کنند.
دقت و کیفیت
تولید محتوا با استفاده از این ابزارها با دقت و کیفیت بالایی انجام میشود. درواقع؛ سرویسهای هوشمصنوعی به خوبی میتوانند قوانین زبانی را درک کنند و محتوایی قابل فهم و طبیعی تولید نمایند.
تنوع بالا
ابزارهای هوشمصنوعی بسیار قدرتمند هستند و میتوانند در زمینههای مختلفی به تولید محتوا بپردازند. همچنین میتوانید از آنها در تولید عکس، متن، ویدئو، گرافیک و ... استفاده کنید. از این رو به خوبی میتواند پاسخگوی نیازهای متنوع کاربران در حوزههای مختلف باشد.سخن پایانی
در این مطلب به معرفی بهترین ابزارهای هوشمصنوعی برای تولید محتوا پرداختیم. سرویسهای تولید محتوا میتوانند به کاربران در تولید محتوا خیلی کمک کنند. اما با این وجود برخی از این سرویسها هنوز از پختگی کامل برخوردار نیستند به همین دلیل است که بسیاری از افراد به ابزارها اعتماد کافی نداشته و به سراغ پلتفرم هایی مانند پابلیکا میروند که امکان خدمات تولید محتوا را به کسب و کارها آماده کرده است.
نظر شما