به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، طبق دادههای یورواستات، برقراری ارتباط بهصورت آنلاین و حضوری، حداقل نیمی از یک روز کاری میلیونها کارمند اتحادیه اروپا به خود اختصاص میدهد و این میزان زمان در محل کار برای ارتباطات داخلی و خارجی آنلاین برای ۴۶ درصد از کارمندان این بلوک عادی است. در این میان مالتیها، فرانسویها و اتریشیها بیشترین و کارمندان اسلواکی، یونان و لتونی کمترین زمان را در فضای آنلاین سپری میکنند.
زنان، نسل زد (متولدین ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۲) و نسل هزاره یا وای (متولدین ۱۹۸۰ تا ۱۹۹۵) بیشتر زمان خود را در فضای ارتباطات میگذرانند. زنان بیشتر از مردان در محل کار ارتباط آنلاین برقرار میکنند و ۵۱.۵ درصد از آنها حداقل نیمی از زمان خود را صرف ارتباطات داخلی و خارجی میکنند، در حالی که این میزان در میان کارمندان مرد ۴۳ درصد است که نسل هزاره (۳۰ تا ۴۴ ساله) آنها بیشترین مشارکت را در ارتباطات آنلاین دارند و ۴۵ درصد آنها حداقل نیمی از وقت خود را صرف آن میکنند. در میان زنان بیشترین زمان صرفشده در فضای آنلاین (۵۶ درصد) در نسل زد مشاهده میشود.
بهطور کلی، متخصصان مالی و بیمه بیشترین زمان را صرف برقراری ارتباطات آنلاین میکنند (۵۸.۵ درصد) و پس از آن افراد فعال در آموزش (۵۶.۴ درصد) و صنعت مهماننوازی نظیر هتلداری (۵۵.۵ درصد) قرار دارند. صنایع کشاورزی، جنگلداری و ماهیگیری با اختلاف کمترین میزان (۱۹.۳ درصد) را در این زمینه دارند.
نظر شما