محمدتقی رفیعی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برقراری تماس ۱۰ هزار شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته اظهار کرد: از این تعداد ۶۵۰۰ تماس مربوط به موضوعاتی بود که شهروندان درخواست اجرایی داشتند و موضوعات مطرحشده برای پیگیری و انجام اقدامات لازم به مناطق پانزدهگانه و سازمانهای شهرداری اصفهان ارجاع شد.
وی افزود: حدود ۸۲۰۰ پیام و تماس بازخوردگیری و نظرسنجی از شهروندان انجام شده است که رضایت نسبی خوبی در این رابطه مشاهده میشود.
رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: هفته گذشته حدود ۳۵۰۰ تماس شهروندان با ۱۳۷ مربوط به درخواست مشاوره بود که همکاران ما در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان آنها را راهنمایی کردند.
رفیعی با بیان اینکه شرایط فصلی، آبوهوایی و سرمای هوا تأثیر قابل توجهی بر تماسها و پیامهای شهروندان گذاشته است، گفت: از کارکنان حوزه خدمات شهری در سطح شهر اصفهان تشکر میکنم، چراکه یکی از بازخوردهای ویژه از سمت شهروندان مربوط به رضایتمندی از عملکردی این حوزه و پیگیری در راستای برطرف کردن نیازهای آنها است.
وی تاکید کرد: با افزایش سرما و آلودگی هوا تماسهای شهروندان در رابطه با روشنکردن آتش و ایجاد آلودگی و دود ناشی از آن بهویژه در محورهای حاشیه زایندهرود، افزایش قابل توجهی پیدا کرده است، با توجه به خطراتی که ناشی از باقیماندن ضایعات آتش و آلودگی دود وجود دارد، از شهروندان تقاضا میکنیم از این امر خودداری کنند و موارد مشابه را به اطلاع ما برسانند.
نظر شما