ضرورت تعامل مدیریت شهری با مرکز ۱۳۷ اصفهان

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان گفت: ایجاد ارتباط مستمر بین بخش‌های مختلف مدیریت شهری و ۱۳۷ ضروری است؛ این ارتباطات می‌تواند به تقویت تعاملات و بهبود خروجی‌ها منجر شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی قائلی امروز _دوشنبه نوزدهم آذر_ در حاشیه برنامه «گوش به زنگ» که با موضوع رسیدگی به مسائل شهروندان و پیگیری تماس‌ها و درخواست‌های پیشین آن‌ها برگزار شد، اظهار کرد: وقتی می‌خواهیم کاری انجام دهیم، باید حس خوب و تعلق نسبت به آن داشته باشیم؛ امروز که در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان حضور پیدا کردیم، تجربه‌ای ارزشمند بود.

وی افزود: حضور در مرکز ۱۳۷ و تماس با شهروندان به‌منظور پیگیری مشکلات آن‌ها کمک کرد تا از نزدیک با مسائل و دغدغه‌های آن‌ها بهتر آشنا شویم، همچنین حس همکاری و همدلی بیشتری با همکارانمان در این مرکز پیدا کنیم.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان گفت: شنیدن مستقیم صدای شهروندان و خواسته‌های آن‌ها موجب افزایش انگیزه مسئولان برای خدمت‌رسانی می‌شود.

قائلی ادامه داد: نکته مهم دیگر، ضرورت ایجاد ارتباط مستمر بین بخش‌های مختلف مدیریت شهری و ۱۳۷ است؛ این ارتباط می‌تواند به تقویت تعاملات و بهبود خروجی‌ها منجر شود، همچنین تماس‌ها و پیگیری‌های همکاران ما با شهروندان برای رفع دغدغه‌ها و مشکلات تأثیر مثبتی در جلب رضایت و اعتماد آن‌ها دارد.

وی گفت: هنگامی که به خواسته‌های مردم پاسخ داده است و مشکل آن‌ها رفع شود، اعتماد و حس تعلق متقابل ایجاد خواهد شد.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان عنوان کرد: این تعاملات اگر به‌صورت دوره‌ای و مستمر ادامه پیدا کند، می‌تواند تأثیرات بسیار مثبتی در ارتباط بین مردم و مدیریت شهری و افزایش رضایت عمومی داشته باشد.

کد خبر 817956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.