افزایش ۲۰ درصدی تماس‌ها با سامانه ۱۳۷ اصفهان

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان از افزایش ۲۰ درصدی تماس‌های هفته گذشته شهروندان با سامانه ۱۳۷ نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۲ خبر داد.

محمدتقی رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برقراری تماس ۱۱ هزار شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته اظهار کرد: تعداد تماس‌ها نسبت به بازه مشابه سال گذشته حدود ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: از مجموع ۱۱ هزار تماس، ۶۷۰۰ تماس مربوط به موضوعاتی بود که شهروندان درخواست اجرایی داشتند و موضوعات مطرح‌شده برای پیگیری و انجام اقدامات لازم به مناطق پانزده‌گانه و سازمان‌های شهرداری اصفهان ارجاع شد.

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: هفته گذشته حدود ۴۳۰۰ تماس شهروندان با ۱۳۷ مربوط به درخواست مشاوره بود که همکاران ما در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان آن‌ها را راهنمایی کردند.

رفیعی با اشاره به برگزاری کنگره ۲۴ هزار شهید در هفته گذشته، گفت: یکی از رسالت‌هایی که در راستای اطلاع‌رسانی و پاسخگویی به شهروندان داشتیم استفاده از ظرفیت شبکه دسترسی شهروندان به مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان بود که تلاش کردیم از این ظرفیت در راستای برگزاری هر چه بهتر این رویداد استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه مهمانان و مخاطبان این اجلاسیه ملی از سطح استان اصفهان و سطح کشور بودند، همچنین تعداد قابل توجهی از دعوت‌شدگان این اجلاسیه از اصفهان بودند، تصریح کرد: توزیع کارت ورود به اجلاسیه در سطح شهر را همکارانم در مناطق پانزده‌گانه از طریق ۱۷ فرهنگسرا انجام دادند و شهروندانی که با سامانه ۱۳۷ تماس گرفتند به نزدیک‌ترین مرکز محل سکونت خود معرفی شدند تا کارت ورود را تهیه کنند.

کد خبر 815354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.