غلامرضا ساکتی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در چهارمین دوره فرایند ارزیابی تعالی سازمانها و شرکتهای وابسته به شهرداری اصفهان، شش سازمان بهعنوان سازمان برتر انتخاب شد که سازمان مدیریت پسماند بهعنوان دومین سازمان موفق به کسب تقدیرنامه چهار ستاره شد که این موفقیت نشاندهنده تلاشهای مستمر این شرکت در راستای بهبود کیفیت خدمات و ارتقای رضایت شهروندان است.
وی با تاکید بر اینکه تعالی سازمانی یک فرایند مستمر و نه پروژهای با آغاز و پایان مشخص است، افزود: هدف اصلی این ارزیابیها، حرکت روبهجلو در راستای رشد و توسعه پایدار است؛ بر این باور هستیم که باید در هر موقعیتی گامی بهسوی بهبود و پیشرفت برداریم.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان تاکید کرد: این جایزه نهتنها گواهی بر کیفیت خدمات ارائه شده توسط این شرکت است، بلکه میتواند بهعنوان الگویی برای سایر نهادها در راستای دستیابی به تعالی و بهبود مستمر مورد استفاده قرار گیرد.
ساکتی گفت: کسب این تقدیرنامه، بخشی از مدل EFQM (مدل تعالی سازمانی اروپا) است که بر اساس معیارهای مشخصی از جمله رهبری، استراتژی، منابع انسانی، فرایندها، نتایج مشتریان و نتایج کارکنان ارزیابی میشود و این شرکت با پیادهسازی این معیارها و انجام خودارزیابیهای منظم، توانسته است به این موفقیت دست پیدا کند.
نظر شما