اتصال جی‌شیر و خیابان جی با احداث یک خیابان جدید در سال آینده برقرار می‌شود

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان گفت: سال آینده با احداث یک خیابان جدید ارتباط مستقیم بین جی‌شیر و خیابان جی در محدوده منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان فراهم می‌شود.

محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تأثیر آزادسازی ضلع شرقی کانال جی‌شیر و ورودی محله کلمه‌خواران بر دسترسی حمل‌ونقل عمومی اظهار کرد: ضلع شرقی کانال جی‌شیر به‌دلیل حالت پرت و نبود دسترسی مناسب، تاکنون نادیده گرفته شده بود؛ بعضی از منازل مسکونی در این ناحیه وجود دارد که به آن منطقه «کوی آبشار طلایی» می‌گویند و برای دسترسی به این منطقه، مردم مجبور بودند از تقاطع مشتاق دور زده و مسیر اضافی طی کنند، اما با احداث خیابان جدید، این مسیر اضافی حذف و دسترسی آسان‌تر شده است.

وی افزود: در حال حاضر، ساختمان‌های آموزش و پرورش در ضلع شرقی کانال جی‌شیر در حال احداث است، این در حالی است که پیش از این هیچ معبری به‌ویژه برای ورود به مناطق مسکونی نداشت، بنابراین با احداث این خیابان دسترسی به این محدوده نیز فراهم شد.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان گفت: برای سال آینده، برنامه‌ریزی شده است که خیابان جدیدی از خیابان عارف تا سنجوانمره احداث شود؛ این مسیر در محدوده منطقه قرار می‌گیرد و ارتباط مستقیم بین خیابان جی‌شیر و خیابان جی در منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان را فراهم می‌کند؛ با تکمیل این پروژه، ارتباط قطع‌شده میان این دو منطقه برقرار خواهد شد.

زمانی با بیان اینکه در حال حاضر ضلع غربی پروژه تقریباً تکمیل شده است، اما ضلع شرقی آن همچنان ناتمام مانده است که با ادامه پروژه در سال آینده، این قسمت نیز تکمیل خواهد شد، اضافه کرد: انتظار می‌رود با این توسعه، ترافیک منطقه به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کند.

کد خبر 801753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.