رعایت استانداردها در پهنه ابرسازه‌های تفریحی اصفهان

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اورهال و بازآماد دستگاه‌ها و رعایت استانداردها در پهنه ابرسازه‌های تفریحی بسیار مهم بود که در این خصوص با استانداردها فاصله‌ای نداریم و این شرایط موجب ایمنی و ارتقای رضایت گردشگران شده است.

احمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به گذشت ۳ سال از دوره ششم شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: طی مدت‌های گذشته شرایطی فراهم شد تا به اتفاق دو نفر دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان ناظر در شرکت توسعه سیاحتی سپاهان حضور پیدا کنیم.

وی افزود: مطابق با روند جلسات پیشین، هر روز در هر جلسه‌ای که تشکیل می‌شد، شاهد اجرای پروژه‌هایی بودیم که در مجموعه‌های گردشگری، فرهنگی و ورزشی در تمامی اماکن شرکت بودیم. مطابق با گزارشی که ارائه شد فعالیت‌هایی که در یک سال اخیر انجام شده بود نسبت به سال‌های گذشته به لحاظ تنوع، تعدد، میزان درآمدزایی و استقبال مردم از شرایط مناسب‌ترین برخوردار بود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان آنکه این باعث افتخار است که مردم با رغبت بیشتری به لحاظ جاذبه‌های بیشتر تفریحی و گردشگری که این مجموعه طی یک سال ایجاد کرده است بتوانند در این اماکن حضور پیدا کرده و از آن بهره‌مند شوند، خاطرنشان کرد: به‌طور مثال مجموعه کوه نور صفه به عنوان پایگاه بسیار خوب تفریحی و گردشگری توسط این شرکت دنبال شد که در سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گرفت و خیلی از خانواده‌ها و کسانی که به تازگی زندگی‌شان را شروع کرده‌اند بهترین محل تفریحی برای آنها است.

شریعتی افزود: اورهال و بازآماد دستگاه‌ها و رعایت استانداردها در پهنه ابرسازه‌های تفریحی بسیار مهم بود که در این خصوص با استانداردها فاصله‌ای نداریم و این شرایط موجب ایمنی و ارتقای رضایت گردشگران شده است.

وی با بیان اینکه کارهای فرهنگی بسیار خوبی از سوی شرکت دنبال شده است خاطرنشان کرد: گزارشی که از سوی حسابرس اعلام شد بی‌نظیر بود و می‌توان گفت که تنها شرکتی بود که گزارشی بدون نقص را اعلام کرد.

عضو ناظر شورای اسلامی شهر اصفهان در شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان اظهار کرد: از زحمات ارزنده «سعید ساکت» مدیر سابق این شرکت تشکر می‌کنیم که با همدلی بین کارکنان و کادر فعالیتی خود، شاهد اتفاقات بسیار خوبی بودیم و برای مدیرعامل جدید آرزوی موفقیت داریم.

کد خبر 803820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.