پیشرفت ۶۰ درصدی پیاده‌روسازی‌های بوستان گل محمدی

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: باتوجه به وضعیت نامناسب پیاده‌روهای بوستان گل‌ محمدی، عملیات سنگ‌فرش پیاده‌روها و احداث دو آلاچیق ویژه خانواده با اعتباری بالغ ۶۲ میلیارد ریال به پیشرفت ۶۰ درصدی رسیده است.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ایمن‌سازی پیاده‌روهای بوستان گل محمدی اظهار کرد: با توجه به استفاده شهروندان از بوستان گل محمدی و درخواست‌های مردمی مبنی بر اصلاح پیاده‌روهای این بوستان که طی سال‌های متمادی پیاده‌روهای آن فرسوده شده است، عملیات مرمت پیاده‌روها و ساخت آلاچیق‌های آن در دستور کار این منطقه قرار گرفت.

وی افزود: طرح نوسازی پیاده‌روهای بوستان گل محمدی از خرداد سال جاری با اعتباری بالغ بر ۶۲ میلیارد ریال آغاز به کار کرد.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان تصریح کرد: ابتدا مالون‌کار جویبارهای غرب این بوستان عملیاتی شد و عملیات آواربرداری راهروهای اصلی به مرور انجام و پس از زیرسازی عملیات سنگ‌فرش در دست اقدام قرار گرفت.

محمدحسینی اضافه کرد: احداث ساختمان مدیریتی و دو آلاچیق ویژه خانواده از طرح‌هایی است که عملیات احداث آن در برنامه‌های توسعه این بوستان خواهد بود.

وی با اشاره به فعالیت‌های اجرایی در بوستان گل محمدی خاطر نشان کرد: تاکنون مالون‌کاری جویبارهای این بوستان به اتمام رسیده است؛ از چهار لاین عرضی، دو لاین و از لاین‌های طولی منتهی به آب‌نماها، شش لاین سنگ‌فرش شده و در مجموع این پروژه تا کنون ۶۰ درصد پیشرفت داشته است.

کد خبر 803709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.