سایتهای معتبر تدریس خصوصی برای انتخاب معلم خصوصی با قیمت منصفانه

اگر در جستجوی سایت های عالی برای انتخاب معلم خصوصی در تهران یا هر جای ایران هستید این مقاله می تواند به شما در این زمینه کمک نماید.

در این مقاله بهترین سایتهای تدریس خصوصی برای انتخاب معلم خصوصی مجرب و برجسته با قیمت مناسب و اقتصادی در ایران و خارج از ایران معرفی می کنیم. داشتن یک معلم خصوصی برتر برای موفقیت در درس و تحصیل برای دانشجویان و دانش آموزان بسیار مفید است.

بهترین سایتهای تدریس خصوصی چه ویژگی هایی دارند؟

بسیار لازم است که معلم خصوصی خودتان را از یک سایت تدریس خصوصی معتبر انتخاب نمایید. وقتی سایت معتبر باشد باعث می شود مدرسین خوب و سطح بالا هم در آن سایت ثبت نام کنند و در نهایت شما نتیجه عالی از کلاس های خصوصی خواهید گرفت. بهترین سایت های تدریس خصوصی مانند سایت معرفی معلم خصوصی Iranmodares که معلم خصوصی ریاضی، زبان انگلیسی، شیمی، فیزیک، زیست و سایر دروس را معرفی می کند اطلاعات کامل و شفافی برای هر استاد ارائه می نمایند. به عنوان مثال در سایت ایران مدرس برای هر معلم خصوصی اطلاعات کاملی مانند سوابق کاری و تحصیلی، رزومه کامل، نمونه ویدئوی تدریس خصوصی، نظرات شاگردهای قبلی، دانشگاه محل تحصیل و رشته تحصیلی استاد، شماره تماس مستقیم و قیمت درخواستی هر مدرس خصوصی و ... ارائه شده است. بنابراین در سایت مذکور اطلاعات بسیار کاملی وجود دارد که باعث می شود انتخاب معلم خصوصی آگاهانه و بدون هیچ واسطه ای انجام گردد.

چگونه سایت تدریس خصوصی عالی را پیدا کنیم؟

برای اینکه سایتهای عالی تدریس خصوصی انتخاب کنید کافی است در گوگل عبارت (بهترین سایتهای تدریس خصوصی) را جستجو نمایید. سایتهای مختلف به شکلهای مختلفی در زمینه معرفی معلم خصوصی فعالیت دارند. برخی از سایت‌ها خودشان معلم خصوصی را معرفی می کنند و برخی دیگر مانند ایران مدرس لیست مدرسین را ارائه نموده اند و خودتان استاد را انتخاب نموده و با ایشان مستقیم تماس می گیرید. سایت خوب تدریس خصوصی سایتی است که اطلاعات کافی برای انتخاب استاد خصوصی ارائه نموده است و تا حد امکان ارتباط مستقیم با مدرسین را فراهم نموده است. از نمونه سایتهای خوب تدریس خصوصی داخل و خارج ایران می توان به ایران استاد، dabiryab، ایران مدرس، digiostad ،preply، سایت hometutorsite، وبسایت تدریس خصوصی tutorhunt و .... اشاره نمود.

معلم خصوصی خوب چگونه انتخاب کنیم؟

بسیار مهم است که مدرس خصوصی خودتان را از یک سایت با اعتبار بالا انتخاب نمایید اما در هر صورت در انتخاب خود معلم خصوصی هم باید دقت کنید. به سوابق تدریس مدرسین دقت کنید. استادی که قصد دارید به عنوان معلم خصوصی انتخاب نمایید چند سال سابقه کار دارد و در کدام آموزشگاه ها، مدارس، موسسات و دانشگاه ها سابقه تدریس دارد؟ به دانشگاه محل تحصیل و رشته تحصیلی مدرسین هم دقت کنید. معلم خصوصی فارغ‌التحصیل از دانشگاه تهران، دانشگاه صنعتی شریف، خواجه نصیرالدین طوسی، دانشگاه علم و صنعت، امیرکبیر، تربیت مدرس و سایر دانشگاه های معتبر ایران و خارج ایران مسلما قابل اعتماد تر است. بنابراین به این موارد توجه کنید و در انتخاب مدرس خصوصی خودتان دقت نمایید.

قیمت معلم خصوصی خوب در سایتهای برتر چقدر است؟

هزینه کلاس های خصوصی به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. یک معلم خصوصی خوب و معتبر خیلی ارزان تدریس نمی کند اما هنوز می توان استاد خصوصی عالی و سطح بالا با نرخ مناسب هماهنگ کرد. هزینه معلم خصوصی آنلاین در تهران، کرج و کل ایران به نسبت تدریس خصوصی در منزل و معلم سرخانه کمتر می باشد. به عنوان مثال یک مدرس خصوصی مجرب ریاضی که برای هر جلسه تدریس خصوصی ریاضی هزینه ۸۰۰ هزار تومان را مد نظر دارد کلاس مجازی را با نرخ ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان برگزار می کند. برخی از مدرسین برای تدریس خصوصی آنلاین حتی تا ۵۰ درصد تخفیف هم در نظر می گیرند. در ایران مدرس و سایر سایتهای معتبر تدریس خصوصی قیمت درخواستی اساتید ذکر شده است. توجه کنید داشتن معلم خصوصی خوب با نرخ مناسب به نسبت داشتن مدرس خصوصی ضعیف با هزینه کم در اولویت بالاتری قرار دارد. همانطور که در مقاله بررسی هزینه معلم خصوصی و قیمت تدریس خصوصی از سایت ایران مدرس ذکر شده است، نرخ کلاس های خصوصی به تعداد جلسات هم بستگی دارد و اگر جلسات بیشتری لازم داشته باشید معمولا اساتید تخفیف هم در نظر می گیرند.

توجه داشته باشید که هزینه کلاس خصوصی به محل تدریس هم بستگی دارد. در ایران به صورت کلی نرخ کلاس های خصوصی در مقایسه با خارج از ایران کمتر می باشد. یک عامل تعیین کننده کلیدی که بر نرخ تدریس خصوصی تأثیر می گذارد مکان است. برخی از ایالت ها هزینه های تدریس خصوصی بالاتر از میانگین دارند، بنابراین بررسی میانگین نرخ تدریس خصوصی در منطقه شما مهم است. به عنوان مثال، متوسط هزینه معلم ریاضی در نیویورک 24 دلار در ساعت است. با این حال، میانگین قیمت 23 دلار در ساعت در لس آنجلس و معلمان شیکاگو حدود 21 دلار در ساعت است (برگرفته از سایت tutorcruncher) در تهران نرخ تدریس خصوصی از 200 هزار تومان تا 800 هزار تومان متغیر است و می توان هزینه متوسط معلم خصوصی را 400 تا 600 هزار تومان در نظر گرفت. البته برای دروس خاص و سطح بالا که به توانایی و تخصص بیشتری نیاز دارد اساتید مجرب ممکن است هزینه های بیشتری را درخواست نمایند.

چرا معلم خصوصی داشته باشیم؟

معلم خصوصی برای یادگیری دروس مختلف در زمان کم و با کیفیت بالا، رفع اشکال، آمادگی شب امتحان، موفقیت در کنکور، یادگیری مکالمه زبان های خارجی در زمان کم و به صورت فشرده، آموزش موسیقی، هنر، نرم افزار و هر مهارت دیگری بسیار مفید است. استفاده از کلاس های خصوصی به نسبت فیلم آموزشی و کتاب کمک درسی این مزیت را دارد که کلاس خصوصی هدفمند است و در یک جلسه می توان مطالب زیادی که دقیقا مد نظر شاگرد هست را آموزش داد. اگر می خواهید زبان انگلیسی یاد بگیرید، استفاده از کلاس های خصوصی مکالمه زبان به نسبت کلاس های گروهی آموزشگاه ها و موسسات بسیار مفیدتر و موثرتر است. کلاس خصوصی انعطاف بالایی هم دارد. معلم خصوصی، مطالب تدریسی، تعداد جلسات، سرفصل ها و تمام موارد دیگر موثر بر کیفیت کلاس ها تخت کنترل شاگرد بوده و قابل تغییر می باشد. همانطور که در مقاله ای از سایت oxfordlearning ذکر شده است، داشتن معلم خصوصی عملکرد تحصیلی و نگرش نسبت به یادگیری و مدرسه را بهبود می بخشد، یادگیری خود گام و خودراهبر را تشویق می کند، عزت نفس و اعتماد به نفس و عادات کار و مطالعه را بهبود می بخشد، استقلال و مسئولیت پذیری را تشویق می کند و آزادی طرح سوال را تشویق می کند.

برای چه دروسی داشتن معلم خصوصی مفید یا لازم است؟

اینکه برای چه درس هایی داشتن کلاس خصوصی لازم یا مفید است نفر به نفر تغییر می کند. اگر از سایت‌های معتبر معلم خصوصی خودتان را انتخاب نموده و در انتخاب مدرس خصوصی خودتان دقت نمایید می توانید برای هر درس، رشته و مهارتی از کلاس های خصوصی استفاده کنید. به صورت کلی دانش آموزان و دانشجویان بیشتر برای دروسی مانند ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست شناسی، عربی، زبان انگلیسی، کامپیوتر و ... از کلاس های خصوصی استفاده می نمایند.

کلام آخر

در این مقاله توضیح دادیم که از کدام سایت معلم خصوصی خوب، مجرب و معتبر انتخاب نماییم. ابتدا به سایت مورد نظر دقت کنید که اطلاعات کامل و دقیقی ارائه کرده باشد. سپس به رزومه کاری و تحصیلی مدرسین دقت نمایید. یک معلم خصوصی برجسته در پیشرفت تحصیلی و کاری شما بسیار موثر است.

کد خبر 800857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.