محمدتقی رفیعی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برقراری تماس حدود ۱۳ هزار و ۶۰۰ شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته اظهار کرد: از این تعداد ۹۴۰۰ تماس مربوط به موضوعاتی بود که شهروندان درخواست اجرایی داشتند و موضوعات مطرح شده برای پیگیری و انجام اقدامات لازم به مناطق پانزدهگانه و سازمانهای شهرداری اصفهان ارجاع شد.
وی با بیان اینکه نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته حدود ۱۳ درصد افزایش تماس و ارتباط را با مرکز ۱۳۷ شاهد بودیم، افزود: ۱۴ هزار پیام نیز بازخوردگیری، نظرسنجی و نحوه و چگونگی حل موضوع توسط همکارانم از شهروندان نظرسنجی شد.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه هفته گذشته حدود ۴۳۰۰ تماس شهروندان با ۱۳۷ درخواست مشاوره بود که همکاران ما در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان آنها را راهنمایی کردند، تاکید کرد: تعداد زیادی از تماسها نیازی به اقدام اجرایی در مدیریت شهری ندارد و تنها در حد اطلاعات است.
رفیعی گفت: با توجه به رویداد «گوش به زنگ» و حضور مدیران شهر در مرکز ۱۳۷، تماسهای زیادی به این مناسبت برقرار شد.
وی تصریح کرد: طی هفته گذشته بیشترین تعداد کمی تماس شهروندان با ۱۳۷ درباره عملکرد نامناسب دستگاه «اصفهان کارت» بود که به مدیریت مربوطه ارجاع داده شد، همچنین انتقاداتی از تغییر کاربری بخشی از فرهنگسرای شاهنامه واقع در منطقه ۷ بهعنوان شعبه دادسرا داشتیم.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: تعداد زیادی تماس از سوی شهروندان منطقه ۱۳ برای تقدیر و تشکر بابت نورپردازی و زیباسازی محلات قائمیه و امیریه برقرار شد.
نظر شما