سامانه ۱۳۷ شهروندان را به ناظران همکار شهرداری تبدیل می‌کند

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر اصفهان گفت: هر شهروندی که با سامانه ۱۳۷ تماس می‌گیرد، به‌عنوان ناظر ما در شهر عمل می‌کند و اطلاعات ارزشمندی را در اختیار شهرداری قرار می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدعلی ایزدخواستی امروز _دوشنبه نهم مهر_ در حاشیه برنامه «گوش به زنگ» که با موضوع رسیدگی به مسائل شهروندان و پیگیری تماس‌ها و درخواست‌های پیشین آن‌ها برگزار شد، اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ نقطه‌ای متعالی در خدمات شهرداری است؛ چرا که این سامانه، ارتباط شهروندان با شهرداری را به ساده‌ترین و سریع‌ترین شکل ممکن فراهم می‌کند.

وی افزود: شهروندان می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز از منزل خود با مرکز ۱۳۸ تماس بگیرند و مشکلات خود را مطرح کنند؛ این انعطاف‌پذیری در پاسخگویی نشان‌دهنده ارزش بالای این سیستم است و ما باید قدردان این فرصت باشیم.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر اصفهان تصریح کرد: هر اقدامی که موجب شود شهروندان را در جایگاهی بالاتر ببینیم و احترام بیشتری برای آن‌ها قائل شویم، به‌طور حتم بهترین اتفاقی است که در فعالیت‌های روزمره ما رخ می‌دهد و سامانه ۱۳۷ به همین منظور طراحی شده است.

ایزدخواستی عنوان کرد: هرچه این سامانه هوشمندتر عمل کند، ارتباط داده‌ها و اطلاعات به‌صورت سریع‌تر و دقیق‌تر به شهرداری منتقل می‌شود؛ در واقع هر شهروندی که با سامانه ۱۳۷ تماس می‌گیرد، در آن لحظه به‌عنوان ناظر ما در شهر عمل می‌کند و اطلاعات ارزشمندی را در اختیار شهرداری قرار می‌دهد.

وی با تأکید بر نقش داده‌ها و اطلاعات در تصمیم‌گیری‌های مدیریت شهری بیان کرد: شهروندی که با ۱۳۷ تماس می‌گیرد، به‌نوعی همکار ما است، چراکه داده‌ها و اطلاعات دقیقی از وضعیت شهر را به ما ارائه می‌دهد؛ وقتی این اطلاعات به درستی تحلیل و نقاط دقیق مشکلات شهروندان شناسایی شود، پاسخگویی شهرداری به مشکلات نیز سریع‌تر خواهد بود.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر اصفهان گفت: سامانه ۱۳۷ برای ما به‌عنوان یک نهاد اجرایی، فرصتی بزرگ است؛ ما در سازمان نوسازی و بهسازی تیمی را اختصاص داده‌ایم که اطلاعات دریافتی از ۱۳۷ را به‌ویژه در حوزه بافت تاریخی شهر اصفهان تحلیل کند؛ این اطلاعات به ما کمک می‌کند تا برنامه‌ریزی‌های عملیاتی خود را به شکل دقیق‌تری انجام دهیم و از این منبع ارزشمند برای بهبود عملکرد خود استفاده کنیم.

ایزدخواستی ادامه داد: هرچه بیشتر و دقیق‌تر از این اطلاعات بهره‌مند شویم، به‌طور حتم به اهداف خود نزدیک‌تر خواهیم شد، زیرا وظیفه اصلی ما که خدمت به شهروندان است، بهتر انجام خواهد شد.

کد خبر 795629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.