دنیای استکبار تاب و تحمل شنیدن صدای جنبش آزادگی را ندارد

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان در واکنش به شهادت سیدحسن نصرالله گفت: آنچه بر همه مسلم است دنیای استکبار تاب و تحمل شنیدن هیچ نوع صدای جنبش آزادگی و هر صدایی غیر از خود را ندارد.

مجید نادرالاصلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در واکنش به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله، دبیرکل فقید جنبش حزب‌الله لبنان اظهار کرد: به پیکر اسلام شکافی وارد شد که شاید جبران نشود؛ امروز زمان کارزار واقعی و جنگ تمام اسلام در مقابل تمام کفر و طاغوت و استکبار است.

وی افزود: آنچه بر همه مسلم است، دنیای استکبار تاب و تحمل شنیدن هیچ نوع صدای جنبش آزادگی و هر صدایی غیر از خود را ندارد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: ملت آزاده ایران این خوی سَبُعیت و درّندگی را در طول ۴۵ سال گذشته از پیروزی انقلاب خود با هدایت‌های پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره) از ناحیه دشمن اصلی یعنی آمریکای جنایتکار و سردمداران و نوکران او با گوشت و پوست خود، فرزندان و پدران و اولیایش دریافته و تجربه کرده است و برای مبارزه جدی، تمام‌قد آماده بوده است و خواهد بود.

نادرالاصلی ادامه داد: ملت ایران با تاسی به آیات کریمه قرآن و آیه شریفه «واعدوا لهم مااستطعتم من قوه» خود را برای این رویارویی مهیا کرده است.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: امروز با شهادت جمع زیادی از فرماندهان مقاومت به‌ویژه سیدالشهدای آزادی قدس، شهید سرفراز حجت‌الاسلام سیدحسن نصرالله، یاران و فرماندهان حزب‌الله لبنان، بیش از همیشه این ماموریت و دلدادگی انجام تکلیف دینی و ملی برای ملت و آزادگان ایران اسلامی و بشریت مشخص شده است.

نادرالاصلی اظهار داشت: این اولین و آخرین حادثه نخواهد بود، همچنان‌که با شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم عزیز و سپس فرماندهانی دیگر، ملت ما در حماسه تشییع آن‌ها پایبندی کامل خود را به رخ جهانیان کشاند.

وی گفت: پس از شهادت قائد اعظم قدس اسمعیل هنیه، دستور رهبر عزیز مبنی بر «انتقام سخت» اجرا نشد و در مجامع و در نزد اربابان خودخوانده جهان، حرف از زمین گذاشتن سلاح زده شد و طبیعی است که اگر با سگ هار و وحشی جدال و جنگ نکنی، تو را از پا درخواهد آورد و فردا باید در پایتخت ام‌القرای اسلام و آزادگی با این وحشی مبارزه کنیم؛ بدانید و بدانیم آن زمان دیگر بسیار دیر شده است.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به آیه شریفه «و ماانصر الا من عندالله و ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم» خاطرنشان کرد: با عنایات خداوند و رهبری‌های داهیانه و الهی رهبر حکیم، فرزانه، بصیر و شجاع انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به‌زودی شاهد انهدام و نابودی دشمن زبون و مظلوم‌کش صهیونی به دست شیعیان و آزادگان جهان خواهیم بود.

کد خبر 794822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.