جدال الهامی و دقیقی برنده نداشت

در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم نساجی و شمس آذر قزوین به مصاف یکدیگر رفتند و جدال آن‌ها با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر دو تیم نساجی و شمس آذر قزوین از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند و جدال آن‌ها با تساوی بدون گل به پایان رسید.

هفته ششم لیگ برتر، جام خلیج فارس؛

دیدار تیم‌های نساجی و شمس آذر قزوین

ورزشگاه: سردار آزادگان قزوین:

داور: کوپال ناظمی

اخطار: سعید آقایی (دقیقه ۴۰) نساجی، مرصاد سیفی (دقیقه ۴۳) نساجی، محمدرضا حسینی (دقیقه ۸۰) نساجی، امیرحسین سام دلیری (دقیقه ۸۲) نساجی

گل‌ها:

اخراج: امیرحسین صدقی (دقیقه ۲۰) شمس آذر قزوین، سیامک نعمتی (دقیقه ۴۰) نساجی

ترکیب اولیه تیم شمس آذر قزوین:

محمد امین رضایی، امیرحسین صدقی، امیرمحمد نسایی، مجتبی فخریان، ایمان اکبری، صادق البوصبیح، هومن ربیع زاده، میلاد فخرالدینی، محمدجواد آزاده، امیرمحمد پناهی، علی آزادمنش

سرمربی: سعید دقیقی

ترکیب اولیه تیم نساجی:

لوآن پولی، امیرمحمد هوشمند، امیرمهدی جانملکی، امیرحسین سام‌دلیری، کوین یامگا، مرصاد سیفی، منصور باقری، مهرداد رضایی، فرزاد زامهران، سیامک نعمتی، حامد پاکدل

سرمربی: ساکت الهامی

دقایق حساس:

دقیقه ۲_ پاس رو به عقب البوصبیح به محمد جواد آزاده رسید و این بازیکن با ضربه خود دروازه تیم حریف را تهدید کرد، اما لوان پولی با وامنش به موقع خود توپ را مهار کرد.

دقیقه ۵_ حامد پاکدل در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان شمس آذر قزوین قرار گرفت، اما رضایی با واکنش تماشایی خود توپ این بازیکن را مهار کرد و مانع از بازشدن دروازه تیم خود شد.

دقیقه ۱۴_ شوت از راه دور میلاد فخرالدینی با فاصله کم و خطرناک از کنار دروازه لوان پولی بیرون رفت.

دقیقه ۲۰_ حامد پاکدل حمله‌ای سریع را روی دروازه تیم حریف ایجاد کرد و صدقی برای توقف این بازیکن چاره به جز خطا نداشت و در نهایت این حرکت منجر به اخراج وی از زمین مسابقه شد.

دقیقه ۲۷_ لوان پولی ضربه سر خطرناک آزاده را با واکنش به موقع خود دفع کرد.

دقیقه ۴۰_ سیامک نعمتی با دریافت کارت قرمز از سوی داور مسابقه از زمین بازی اخراج شد.

دقیقه ۶۳_ ارسال مستقیم علی آزادمنش به شکلی خطرناک از کنار دروازه حریف بیرون رفت.

دقیقه ۶۶_ آزادمنش بار دیگر با ارسال‌های خطرناک خود دروازه تیم حریف را با تهدید مواجه کردف اما توپ این بازیکن از کنار دروازه بیرون رفت.

کد خبر 793979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.