تنها علت وجود هجمه‌ها پایین کشیدن ما است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: ما باید بیشتر خودمان را حمایت کنیم تا اینکه به سمت یک بازیکن هجوم ببریم، یاسین سلمانی در یک تیم دیگر حضور دارد، اما بازی نمی‌کند و کسی علت آن را جویا نمی‌شود. علت این هجمه‌ها را متوجه نمی‌شوم و تنها دلیل آن می‌تواند برای پایین کشیدن ما باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ژوزه مورایس امشب _پنجشنبه پنجم مهر_ در نشست‌خبری پیش از تقابل تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و تراکتور در چارچوب دیدار هفته ششم لیگ‌برتر ایران اظهار کرد: این دیدار جدید، کلاسیک، خوب و یکی از دیدارهای جذاب لیگ است، امیدوارم هوادارن‌مان بتوانند جو ورزشگاه را با توجه با اینکه این دیدار در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود حفظ کنند، باز هم اعلام می‌کنم که ما آماده هستیم.

وی افزود: نظری راجع‌به نظرات مربیان دیگر ندارم و تنها برای آن‌ها احترام قائل می‌شوم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بیان کرد: با اینکه در رابطه با محرومیت ما از ۷۵ درصد هواداران ما در این دیدار نظر دارم، اما ترجیح می‌دم احترام بگذارم، اما بهتر بود که هواداری که مرتکب اشتباه شده بود جریمه می‌شد و دیگران از این موضوع آسیب نمی‌دیدند.

وی تصریح کرد: در مورد لحظاتی که بازیکنان توپ از دست می‌دهند باید بگویم لحظاتی وجود دارد که بازیکنان تمرکز کافی دارند و گاهی برعکس، اما مطمئن باشید همه برای عملکرد خوب تیم تلاش می‌کنند؛ باید بگذاریم به مرور این موضوع حل شوند و نمی‌توانیم که با فشار روی بازیکنان برای حل این مشکل تلاش کنیم.

مورایس عنوان کرد: امروز مربی سپاهان هستم و باید از تیمم و مردم اصفهان دفاع کنم، اما با روش‌های مختلف به این موضوع نگاه می‌کنیم؛ ما یادگرفته‌ایم که احترام بگذاریم و به نظرات احترام می‌گذارم، به حواشی کاری ندارم و تمرکزم را روی کارم می‌گذارم، این فوتبال است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا عنوان کرد: هنانوف از پرسپولیس آمده است و می‌گویید عملکردی که در پرسپولیس داشته است را در این تیم نداشته است، همه بازیکنان مانند هنانوف پنج بازی کردند و تنها او نبوده است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان ادامه داد: ما یازده بازیکن داریم و تیم هستیم و هر نیازی که داشته باشیم می‌توانیم از بازیکنان استفاده کنیم، این فوتبال است و بازیکنان براساس عملکردی که انجام می‌دهند و شرایطی که در تمرین دارند در بازیکنان استفاده می‌شوند، من با هیچ‌کدام از بازیکنان مشکلی ندارم و بازیکنان زمانی که توپ ندارند همه مدافع هستند و زمانی که توپ دارند همه مهاجم هستند. بهتر بود از علت بازی نکردن گودرزی و کامارا می‌پرسیدین، عملکرد آریا یوسفی از محمد گودرزی بهتر است و کامارا تازه به ما اضافه شده است و نیاز به فرصت دارد. نظرات متفاوت است و من به همه نظرات ادامه می‌دهم.

وی تشریح کرد: هواداران شوق زیادی برای استفاده از همه بازیکنان دارند، ما اینجا هستیم که از بهترین‌ها استفاده کنیم؛ آریا یوسفی بازیکن خوبی است و فضای خوبی به ما می‌دهد، وی ابتدای حضور به عنوان وینگر بازی می‌کرد، اما ما دفاع را به اون آموزش دادیم و امروزه آریا یوسفی می‌تواند در چهار پست بازی کند و بسیار زودتر از اینها به تیم ملی دعوت شدند، تفاوت سنی آریا یوسفی و صالح حردانی بین دو الی سه سال است و من با توجه به نظرات به همه و احترام به آن‌ها، بهترین‌ها را انتخاب می‌کنم.

مورایس افزود: مشکل شما را با هنانوف متوجه نمی‌شم چرا که بازیکنی بسیار حرفه‌ای است و راجع‌به این موضوعات نباید در نشست‌خبری‌ها سوال پرسیده شود، چرا که باعث می‌شود من از ایده‌هایم پیش از دیدار بگویم و حریف را آگاه کنم، او هم‌سن آریا یوسفی است و جزو یازده بازیکن برتر تیم ملی تاجیکستان و دفاع وسط این تیم است و هنوز جوان و کم‌تجربه است، اما عملکرد خوبی دارد.

وی خاطرنشان کرد: ما باید بیشتر خودمان را حمایت کنیم تا اینکه به سمت یک بازیکن هجوم ببریم، یاسین سلمانی در یک تیم دیگر حضور دارد، اما بازی نمی‌کند و کسی علت آن را جویا نمی‌شود. علت این هجمه‌ها را متوجه نمی‌شوم و تنها دلیل آن می‌تواند برای پایین کشیدن ما باشد.

کد خبر 793982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.