برای بهبود خدمات و رفع کاستی‌های اتوبوسرانی اصفهان تلاش می‌کنیم

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان گفت: مجموعه شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با بررسی نیازها و مشکلات مردم و ارائه آموزش‌های لازم به رانندگان، سعی در بهبود خدمات و رفع کاستی‌ها دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، داوود بحیرایی امروز _دوشنبه دوم مهر_ در حاشیه برنامه «گوش به زنگ» که با موضوع رسیدگی به مسائل شهروندان و پیگیری تماس‌ها و درخواست‌های پیشین آن‌ها برگزار شد، اظهار کرد: هر سیستم یا مجموعه‌ای که با مردم و مخاطبان خود ارتباط نداشته باشد، به‌طور حتم دچار مشکل می‌شود، بنابراین هرچه این ارتباط بیشتر و برنامه‌ریزی‌شده‌تر باشد، سیستم رشد و ارتقای بیشتری پیدا می‌کند.

وی افزود: هدف مجموعه اتوبوسرانی خدمت به مردم است، اما اگر ندانیم که مردم راضی هستند یا خیر و خواسته‌ها و نیازهایشان چیست؟، نمی‌توانیم مشکلات آن‌ها را برطرف کنیم، بنابراین بررسی و تحلیل‌ها به ما کمک می‌کند تا خدمات بهتری ارائه دهیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان تصریح کرد: ما تماس‌های دریافتی از طریق سامانه ۱۳۷ را آنالیز و بررسی می‌کنیم تا متوجه شویم چه درصدی از این تماس‌ها مربوط به مدت زمان انتظار اتوبوس، فرسودگی وسایل نقلیه، یا نحوه برخورد همکاران و رانندگان با مردم است، همچنین تعامل مسافران با رانندگان را نیز مد نظر داریم، زیرا تمام این اطلاعات در برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات ما مؤثر است.

بحیرایی خاطرنشان کرد: رانندگانی که به‌دلیل فشار کاری، ترافیک، گرما، سرما و ساعت‌های طولانی کار، گاهی در تعامل با مسافران دچار مشکل می‌شوند، مورد بررسی قرار می‌گیرند؛ البته باید در نظر داشت راننده‌ای که از ساعت ۶:۰۰ صبح در خط مشغول به کار است، رأس ساعت ۰۴:۰۰ باید سوار سرویس شود؛ در این شرایط ممکن است بعضی اوقات مشکلاتی در ارتباط با مسافران پیش بیاید که طبیعی است، البته مسافران نیز حق دارند از ما مطالبه داشته باشند.

وی ادامه داد: ما با جمع‌آوری این اطلاعات، کلاس‌های آموزشی برای رانندگانی که بیشترین تصادفات را دارند یا قوانین را رعایت نمی‌کنند، برگزار می‌کنیم، همچنین تماس‌های مردمی از طریق سامانه ۱۳۷ به ما کمک می‌کند تا نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با بیان اینکه مسائل مربوط به فاصله زمانی بین سرویس‌ها و فرسودگی اتوبوس‌ها از جمله مواردی است که مورد بررسی قرار می‌گیرد، عنوان کرد: مجموعه شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با بررسی نیازها و مشکلات مردم و ارائه آموزش‌های لازم به رانندگان، سعی در بهبود خدمات و رفع کاستی‌ها دارد.

کد خبر 792874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.