کلنگ ساختمان مرکز انتقال خون در منطقه ۱۱ اصفهان به زمین زده شد

همزمان با میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) کلنگ ساختمان مرکز انتقال خون شهر اصفهان به همت شهرداری و با مشارکت خیران اصفهانی امروز (شنبه) در منطقه ۱۱ شهرداری این کلان‌شهر به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز _شنبه سی‌ویکم شهریور_ همزمان با میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) کلنگ ساختمان مرکز انتقال خون شهر اصفهان به همت شهرداری و با مشارکت خیران اصفهانی در منطقه ۱۱ این کلان‌شهر به زمین خورد.

احداث ساختمان انتقال خون به همت انجمن خیریه ترویج فرهنگ اهدای خون

عباس رضایی، رئیس هیئت مدیره انجمن خیریه ترویج فرهنگ اهدای خون سالم اصفهان در این مراسم اظهار کرد: این مرکز به همت این انجمن و با همکاری و مشارکت شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان و اداره کل انتقال خون استان اصفهان در منطقه ۱۱ شهر اصفهان به همت «عباس رضایی» احداث می‌شود.

وی افزود: از امروز باید به فکر تجهیز کردن این مرکز باشیم تا بتوانیم خدمت‌رسانی خوبی به شهروندان داشته باشیم.

فضای فیزیکی یکی از مشکلات زیرساختی اداره کل انتقال خون اصفهان است

کیان دُهراب‌پور، مدیرکل انتقال خون استان اصفهان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: برخی‌ها نسبت به انتقال خون دید ساده و ظاهری دارند، اما لازم به ذکر است خون برای تزریق به بدن باید ۱۷۰۰ استاندارد داشته باشد.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌ها، موضوع فضای فیزیکی است، ادامه داد: یکی از مشکلات زیر ساختی اداره کل انتقال خون اصفهان، فضای فیزیکی است که با این اقدامات خداپسندانه، این مشکل در دو سال آینده به حداقل خواهد رسید.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان تاکید کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر زحمات بسیاری برای این ساختمان داشته‌اند و امیدواریم بتوانیم در راستای خدمت به مردم گام برداریم.

تحقق شعار رفاه و همدلی با احداث ساختمان انتقال خون

علیرضا نصراصفهانی، رئیس دوره پنجم شورای اسلامی شهر اصفهان نیز اظهار کرد: اقدام امروز نشان‌دهنده شعار رفاه و همدلی، یکی از مبانی دولت مسعود پزشکیان است.

وی افزود: امیدوارم این یک آغاز مبارک برای اقدامات دیگر در راستای بر طرف کردن نیاز شهروندان باشد.

کد خبر 792066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.