افزایش شارژرهای خودروهای الکتریکی در نیویورک

نیویورک از نصب ۶۰۰ شارژر خودروهای برقی کنار خیابانی در سطح شهر پس از دریافت بودجه فدرال از برنامه کمک‌هزینه زیرساخت شارژ و سوخت‌رسانی وزارت حمل‌ونقل ایالات متحده خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شهر نیویورک پس از دریافت بودجه ۱۵ میلیون دلاری فدرال از برنامه کمک‌هزینه زیرساخت شارژ و سوخت‌رسانی وزارت حمل‌ونقل ایالات متحده، از اجرایی شدن بزرگ‌ترین طرح نصب شارژ خودروی برقی کنار شهری (EV) این کشور خبر داد. این شهر به‌زودی ۶۰۰ شارژر سطح دو را در خیابان‌های پنج منطقه خود نصب خواهد کرد که بیش از نیمی از آن‌ها به محله‌های محروم و کم‌درآمد اختصاص دارد. بودجه اختصاص‌یافته همچنین برای ساخت ۳۲ پورت شارژ با انرژی خورشیدی در هشت مرکز در پارک‌ها و مکان‌های تفریحی شهر نیویورک صرف خواهد شد.

کمک‌های مالی پرداختی در کنار تلاش‌های صورت‌گرفته برای ترویج حمل‌ونقل انبوه و دوچرخه‌سواری، نقش بسزایی در برداشتن گامی بزرگ در جهت کربن‌زدایی بخش حمل‌ونقل شهر نیویورک دارد. برقی کردن حمل‌ونقل در این پنج منطقه، گامی حیاتی در مبارزه با بحران آب‌وهوا برای نسل‌های آینده است.

افزایش شارژرهای خودروهای الکتریکی در نیویورک

داده‌ها نشان می‌دهد که خودروهای برقی روزانه به‌طور تقریبی ۷۰ درصد از مواقع به شارژرهای موجود وصل می‌شوند و انتظار می‌رود شارژرهای جدید نقش مهمی در ابتکار «سواری‌های سبز» شهر داشته باشند. این برنامه امکان تبدیل شدن تاکسی‌های اینترنتی به وسایل‌نقلیه اجاره‌ای صددرصد برقی یا قابل دسترسی برای ویلچرنشینان تا سال ۲۰۳۰ را نیز فراهم می‌آورد.

تأمین مالی نصب زیرساخت‌های شارژ برقی در آمریکا

دولت مرکزی ایالات متحده از اعطای ۵۲۱ میلیون دلار کمک مالی برای ساخت بیش از ۹۲۰۰ نقطه شارژ خودروهای برقی در سراسر کشور خبر داد و وزارت انرژی و اداره بزرگراه‌های فدرال اعلام کردند که ۳۲۱ میلیون دلار به ۴۱ پروژه اجتماعی اختصاص دارد که زیرساخت‌های شارژ خودروهای برقی را توسعه می‌دهند. ۲۰۰ میلیون دلار نیز به ۱۰ پروژه شارژ سریع کریدورهای حمل‌ونقل اعطا خواهد شد.

میلواکی نیز ۱۵ میلیون دلار برای نصب شارژر در ۵۳ نقطه و آتلانتا ۱۱.۸ میلیون دلار برای نصب هاب شارژ سریع در فرودگاه شهر دریافت خواهند کرد.

افزایش شارژرهای خودروهای الکتریکی در نیویورک

به‌روزرسانی سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۴ دفتر مشترک انرژی و حمل‌ونقل ایالات متحده افزایش حدود ۹۰۰۰ پورت شارژ EV را طی سه ماه گذشته نشان می‌دهد و به‌طور تقریبی ۱۹۲ هزار نقطه شارژ سریع سطح دو و سه اکنون در سراسر این کشور نصب شده است.

کد خبر 788186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.