بهترین هتل های شیراز برای رزرو در شهریور

معمولا هتل‌هایی که در شیراز وجود دارند را به‌لحاظ دسترسی به هر منطقه دسته‌بندی می‌کنند. بر همین اساس شما هم می‌توانید نزدیک‌ترین هتل به مکان‌های مورد نیاز خود را انتخاب کنید. بااین‌حال در این مقاله صرف‌نظر از موقعیت جغرافیایی، بهترین و زیباترین این اقامتگاه‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

برای رفتن به شیراز، این شهر زیبا و تاریخی با رزرو بلیط اتوبوس می‌توانید سفری کم‌هزینه در تعطلات داشته باشید. این انتخاب به شما مزیت‌های بسیاری می‌دهد. می‌توانید اقامتگاهی که قصد گذراندن روزهای‌تان را در آن دارید، گران‌تر و با امکانات بیشتر انتخاب کنید.

از هتل سنتی درباری شیراز چه می‌دانید؟

هتل سنتی درباری شیراز را می‌توانید در قلب بافت تاریخی این شهر جست‌وجو کنید. اگر به فضایی آمیخته به زیبایی و آرامش علاقه دارید، زمان را از دست ندهید و بلیط اتوبوس خود را تهیه و به شیراز سفر کنید. این اقامتگاه با بافت و معماری سنتی تبدیل به مکانی دنج و دلنشین برای تمام مسافران و مهمانانی شده که به شیراز سفر کرده‌اند و علاقه دارند تا روزها و ساعاتی را در زمانی دیگر سپری کنند.

این مجموعه دارای هتل بین‌المللی 3 ستاره، رستوران و کافی‌شاپ سنتی است که با ترکیب معماری اسلامی همراه با فضایی آرامش‌بخش و امنیت توانسته محلی مناسب برای پذیرایی از مهمان‌های داخلی و خارجی باشد.

استفاده از این اقامتگاه دسترسی شما را به جاذبه‌هایی مانند حرم شاهچراغ (ع) و انواع مکان‌های تاریخی‌فرهنگی مانند باغ ارم، مجموعه زندیه، باغ ارم، مسجد وکیل، بازار و حمام وکیل، سرای مشیر، موزه پارس (عمارت کلاه فرنگی)، مسجد نصیرالملک، موزه نارنجستان قوام، خانه زینت الملوک، آرامگاه حافظیه، سعدیه و سیبویه آسان می‌کند.

سفر به شیراز با خرید بلیط اتوبوس تهران شیراز و اقامت در هتل فروغ مهر

بهترین هتل های شیراز برای رزرو در شهریور

با خرید بلیط اتوبوس تهران شیراز علاوه‌بر تجربه یک سفر جاده‌ای شگفت‌انگیز، کم‌هزینه و باکیفیت می‌توانید بودجه قابل توجهی را برای اقامت در این هتل در نظر بگیرید. این تنها یکی از مزیت‌های سفر با اتوبوس به شیراز است. برای معرفی این هتل زیبا بهتر است از موقعیت جغرافیایی آن آغاز کنیم. این اقامتگاه نیز یکی از مهم‌ترین هتل‌های سنتی شیراز محسوب می‌شود که در قلب بافت سنتی شهر واقع است.

هتل فروغ مهر را در سال 1395 بازسازی کرده‌اند و با 18 اتاق آماده پذیرایی از 39 نفر از مهمانان خارجی و داخلی است. اگر به‌دنبال بهانه‌ای برای خاطره‌انگیزتر شدن سفر خود به این شهر هستید، این بنا با معماری کلاسیکی که دارد، می‌تواند فضای دلچسب و آرامش‌بخشی را برای شما محیا کند.

لذت اقامت در ساختمانی سنتی همراه با کاشی‌کاری‌ها و نقشه‌ و چیدمانی فراموش‌نشدنی به‌طور حتم به کیفیت سفر و اقامت‌تان در این مکان می‌افزاید. یکی دیگر از مزیت‌های رزرو این هتل دسترسی به مراکز مهم و دیدنی شهر شیراز است که می‌توانید در کم‌ترین زمان خود را به این محله‌ها برسانید.

هتل رز شیراز یک اقامتگاه 5 ستاره

خرید یا رزرو بلیط اتوبوس برای سفر به شیراز این امکان را به شما می‌دهد تا برای خاص شدن مسافرت خود یک هتل 5 ستاره با بهترین خدمات را انتخاب کنید. اگر از آن دسته از افرادی هستید که علاقه به معماری‌های مدرن و به‌روز دارید و با هدف استفاده از تمام امکانات رفاهی هتلی را برای اقامت انتخاب می‌کنید، پیشنهاد ما به شما هتل 5 ستاره رز است.

این هتل را در زمینی با مساحت 14 هزار متر مربع با بهترین معماران و مهندسان ایرانی احداث کرده‌اند که در شمال ‌غربی شیراز قرار دارد. از امکاناتی که این هتل می‌تواند در اختیار شما قرار دهد، می‌توان به رستوران‌های متعدد، سالن آمفی تئاتر، مجموعه ورزشی و آبی، حمام سنتی و سینما خانگی اشاره کرد. تعداد اتاق‌ها و سوئیت‌های ارائه‌شده در این هتل به 100 عدد می‌رسد.

معرفی هتل لوکس و 5 ستاره زندیه

بهترین هتل های شیراز برای رزرو در شهریور

هتل 5 ستاره زندیه یکی از اقامتگاه‌های تازه ساخت شهر محسوب می‌شود که در سال 1394 در یکی از بهترین مناطق شیراز آن را تاسیس کرده‌اند. معماری این هتل بسیار اصیل و ایرانی است که در 3 طبقه همراه با 75 سوئیت آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران در شهر شیراز است.

این هتل تمام خدمات و امکانات رفاهی را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد، پس زمان را از دست ندهید و سفر به شیراز را با خرید بلیط اتوبوس برای خود تنظیم کنید. موقعیت جغرافیایی این هتل طوری است که با جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی شهر مانند مجموعه کریم‌خان زند و موزه پارس فاصله چندانی نداشته باشد. از مزیت‌های اقامت در این هتل می‌توان به حمام سنتی ایرانی با معماری چشمگیر و خاص اشاره کرد.

برای فراهم کردن لحظات شاد و مفرح، این اقامتگاه برای مسافران خود امکانات ورزشی نظیر بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی و ویتامین‌سرا را در نظر گرفته است. همچنین بهره بردن از رستوران سنتی ایرانی و خارجی متنوع، بازارچه سنتی، کافی‌شاپ، انواع غرفه‌های تجاری، سالن همایش، سالن چند منظوره با مدرن‌ترین تکنولوژی روز، آژانس مسافرتی و گالری صنایع دستی در این هتل برای مسافران امکان‌پذیر است.

جمع‌بندی

شیراز از دیدنی‌ترین شهرهای ایران است. سراسر این شهر را جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی پر کرده و زمان زیادی نیاز دارید تا به بازدید از تمام این مکان‌ها بپردازید. خرید و رزرو بلیط اتوبوس یکی از گزینه‌های سفر به این شهر است.

برای اقامت شما انتخاب‌های بی‌شمار و متنوعی دارید که می‌توانید مطابق با نیاز و سلیقه خود آن‌ها را گزینش کنید. تنها کافی‌است محله مورد علاقه‌تان را پیدا کنید و رزرو خود را در یکی از اقامتگاه‌های بومی یا مدرن این شهر انجام دهید. در این صورت می‌توانید یک تجربه رویایی از شیراز در ذهن داشته باشید.

کد خبر 785451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.