معرفی سرویس رزرو هتل سفرمارکت با امکان مقایسه قیمت سایت های مختلف

در چند سال اخیر دریافت آنلاین خدمات سفر به‌قدری رواج پیدا کرده است که می‌توان گفت تقریباً به طور کامل جایگزین مراجعه حضوری به دفاتر مسافرتی شده است. پلتفرم سفرمارکت نیز به‌عنوان بازار مجازی سفر مجموعه گسترده‌ای از این خدمات را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

در این مطلب قصد داریم یکی از پرتقاضاترین خدماتی که سفر گردهای حرفه‌ای برای دریافت آن به سفرمارکت مراجعه می‌کنند یعنی سرویس رزرو هتل با امکان مقایسه در سایت‌های مختلف را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهیم. بنابراین با ما همراه شوید تا تفاوت‌ها و مزیت‌های سرویس هتل سفرمارکت در مقایسه با دیگر منابع آنلاین را باهم بررسی کنیم.

مقایسه قیمت‌ هر هتل در ده‌ها سایت معتبر

برای اینکه بتوانید با ارزان‌ترین قیمت ممکن هتل دلخواهتان را در هر مقصدی رزرو کنید بهترین روش مقایسه قیمت در چندین سایت مختلف است. اما این کار در عمل به همین سادگی‌ها نیست و باید ساعت‌ها در اینترنت به جست‌وجو تک‌تک سایت‌ها مشغول شوید، بعلاوه لازم است از معتبر بودن هر سایت هم مطمئن شوید. اما با رزرو هتل از سفرمارکت دیگر این دردسرها را ندارید؛ زیرا این پلتفرم درواقع بستری است فراهم کرده است تا سایت‌ها و تأمین‌کنندگان آنلاینی که خدمات رزرو هتل را ارائه می‌دهند به طور یکجا در دسترس کاربران قرار بگیرد. به‌این‌ترتیب با جست‌وجوی مقصدتان در سفرمارکت فهرست کاملی از معتبرترین سایت‌ها و سامانه‌های آنلاینی که امکان رزرو هتل در آن مقصد از آنها وجود دارد در اختیارتان قرار می‌گیرد؛ به‌طوری‌که قیمت هرکدام از هتل‌های مقصد را می‌توانید به طور هم‌زمان در چند ده سایت مشاهده کنید و ارزان‌ترین را انتخاب کنید. درنهایت هم در مرحله رزرو به طور مستقیم به سایت تأمین‌کننده وصل شوید.

بیشترین تعداد هتل‌ها در تمام مقاصد سفر

با سفرمارکت محدودیتی در انتخاب هتل برای اقامت در مقاصد مختلف ندارید و برای هر مقصدی در داخل یا خارج از کشور لیست کاملی از هتل‌ها در دسترس شما است. تعداد گزینه‌های پیشنهادی برای هر مقصد نیز بالاترین میزان ممکن است؛ از این طریق دستتان حسابی باز است تا بر اساس سلیقه و البته بودجه موردنظرتان انواع هتل‌ها و مراکز اقامتی را در هر مقصدی پیدا کنید و اقدام به رزرو کنید. گفتنی است رزرو هتل‌های خارجی در سفرمارکت درست مثل هتل‌های داخلی انجام می‌شود و برای انجام آن نیازی به داشتن کارت بین‌المللی ندارید و به‌راحتی با پرداخت هزینه ریالی می‌توانید اقدام به رزرو آنها کنید.

رزرو هتل با امکان پرداخت اقساطی

پرداخت اقساطی یکی از طرح‌های ویژه سفرمارکت برای متقاضیان رزرو هتل است. با کمک این شیوه پرداخت می‌توانید هتل انتخابی خود در هر مقصدی را بدون محدودیت در انتخاب گزینه‌ها به طور اقساطی رزرو کنید و بعد از بازگشت از سفرتان هزینه را در اقساط بلندمدت پرداخت کنید. به‌این‌ترتیب اگر در ایام تعطیلات یا فرصت‌های مناسب هوس سفر به سرتان زد و یا در موقعیتی قرار گرفتید که ناچارید راهی یک سفر فوری و اضطراری شوید اما نقدینگی لازم برای آن را نداشته باشید می‌توانید به‌جای پرداخت نقدی بابت رزرو هتل هزینه را به طور اقساطی پرداخت کنید و وجه نقد خود را برای مخارج دیگر سفر کنار بگذارید. در مواقعی که مقصد سفر یک کشور خارجی است قطعاً پرداخت اقساطی کمک زیادی به مدیریت بودجه مالی سفر می‌کند.

معرفی سرویس رزرو هتل سفرمارکت با امکان مقایسه قیمت سایت های مختلف

انتخاب سریع و آسان بهترین هتل‌ها

قطعاً هر فردی معیارها و ملاک‌های خاص خودش را برای انتخاب محل اقامت دارد برای برخی مسافران امکانات لوکس هتل مهم است در حالی عده دیگری از مسافران صرفاً به بعضی امکانات اصلی توجه دارند و قیمت مقرون‌به‌صرفه برای آنها در اولویت قرار دارد. برای آنکه در زمان انتخاب هتل مدنظرتان از لیست بلندبالای هتل‌های سفرمارکت در میان انبوهی از گزینه‌ها سردرگم نشوید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانید هتلی با ترجیحات شخصی خود پیدا و رزرو کنید هر مقصد دست به انتخاب بزنید سفرمارکت ابزار فیلترینگ را در اختیارتان قرار داده است. از طریق منوی فیلترینگ سفرمارکت می‌توانید ترجیحات و اولویت‌های خود را علامت‌گذاری کنید تا موتور جست‌وجوی سفرمارکت صرفاً هتل‌هایی با معیارهای شما را در قالب یک لیست به شما نشان دهد.

رزرو هتل با بیشترین تخفیف

کافی است فقط چند بار اقدام به رزرو هتل کرده باشید تا بدانید که قیمت رزرو هتل همواره در طول سال دچار تغییر می‌شود. این تغییر قیمت به‌طوری است که گاهی حتی به فاصله چند روز هزینه اقامت در یک هتل یکسان تغییر می‌کند. به همین علت یکی از بهترین راه‌ها برای اقامت کم هزینه پیدا کردن تاریخ‌هایی است که هتل‌ها به دلیل ظرفیت‌های خالی بیشترین تخفیف را ارائه می‌کنند. تقویم قیمتی سفرمارکت این امکان را فراهم کرده است تا فقط با یک نگاه کلی بتوانید ارزان‌ترین تاریخ اقامت در هر هتل را پیدا کنید و با برنامه‌ریزی برای سفر در زمان‌هایی که هتل مورد نظر بیشترین تخفیف را ارائه کرده است حسابی در هزینه‌های سفر صرفه‌جویی کنید. علاوه بر آن در مواقعی که هتل‌ها برای پیشگیری از خالی ماندن ظرفیت اقدام به ارائه تخفیف‌های مازاد در لحظه آخر می‌کنند سفرمارکت این تخفیفات را فوراً در قیمت هتل‌ها اعمال می‌کند تا از این تخفیف‌ها جا نمانید.

رزرو صد در صد آنلاین و دریافت آنی ووچر

اینکه بعد از چند ساعت مقایسه و بررسی گزینه‌های رنگارنگ متوجه شوید که رزرو مورد تأیید قرار نگرفته است و باید مجدداً مراحل را از سر بگیرید قطعاً خوشایندی نیست؛ اما این موضوع در بسیاری از صفحات اینترنتی رزرو هتل بسیار رواج دارد. در این راستا سفرمارکت همواره تلاش کرده است تا با همکاری مستقیم با تأمین‌کنندگان شرایطی را فراهم کند که ظرفیت هتل‌های پیشنهادی منطبق بر موجودی هتل‌ها باشد و ظرفیت‌ها همواره به‌روزرسانی شود؛ بنابراین زمانی که مرحله پرداخت را در سفرمارکت تکمیل می‌کنید فوراً تأییدیه یا ووچر رزرو به طور آنی برای شما صادر می‌شود و می‌توانید با در اختیار داشتن این تأییدیه و با خیال راحت بابت رزرو جا در هتل راهی سفر شوید.

پشتیبانی آنلاین هر ۷ روز هفته

در صورتی که هتل محل اقامت خود را از هر کدام از سایت‌ها و سامانه‌های آنلاین تحت پوشش سفرمارکت رزرو کنید در همه مراحل می‌توانید از پشتیبانی آنلاین در تمام روزهای هفته بهره‌مند شوید. همراهی تیم پشتیبانی به شما این اطمینان را می‌دهد که در صورت بروز هر گونه مشکل در زمان مراجعه هتل یا حین اقامت می‌توانید موضوع را با تیم پشتیبان در میان بگذارید و از این طریق مشکل را رفع کنید.

معرفی سرویس رزرو هتل سفرمارکت با امکان مقایسه قیمت سایت های مختلف

کلام آخر

بی‌شک رزرو هتل از مهم‌ترین قسمت‌های برنامه‌ریزی‌های سفر است و این روزها با وجود امکان رزرو اینترنتی مسافران ترجیح می‌دهند تا خودشان به طور آنلاین و غیرحضوری اقدام به این کار کنند. در این مطلب سرویس رزرو هتل از سفرمارکت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و جامع‌ترین بازارهای مجازی خدمات سفر را به شما معرفی کردیم و چندین ویژگی‌ اصلی این سرویس را توضیح دادیم. امیدواریم درصورتی‌که تابه‌حال با این پلتفرم و سرویس رزرو هتل آن آشنایی نداشتید بتوانید از این به بعد از مزایای آن بهرمند شوید و بدون نیاز به جست‌وجوهای طولانی در اینترنت تنها با مراجعه به پلتفرم سفرمارکت به‌زور هم‌زمان به چند ده سایت معتبر دسترسی پیدا کنید و هتل موردپسندتان را بدون دردسر و سریع‌تر رزرو کنید.

کد خبر 785437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.