معرفی پرفروش ترین لوازم جانبی موبایل در بازار ایران
فروش عمده لوازم جانبی موبایل علاالدین

در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به لیست پرفروش ترین لوازم جانبی موبایل ایران که در چند سال اخیر در بین کاربران محبوبیت زیادی پیدا کرده اند.

امروزه با پررنگ تر شدن نقش گوشی موبایل در زندگی همه ما، بازار لوازم جانبی موبایل داغ تر از همیشه بوده و در این بین فروشندگان عمدتا از فروش لوازم جانبی موبایل سود بالایی کسب می کنند. البته در میان تنوع بیشماری که در دنیای لوازم جانبی موبایل وجود دارد برخی از محصولات به علت مصرفی بودن یا کاربردی تر بودن فروش همیشگی داشته و تقاضا برای آنها ثابت و رو به افزایش است. ما در این مطلب قصد داریم شما خوانندگان، به ویژه مغازه داران و فروشندگان را با پرفروش ترین لوازم جانبی موبایل آشنا کنیم تا به کسب و کار خود رونق بیشتری ببخشید، با ما تا انتها مطلب همراه باشید.

لیست پرفروش ترین لوازم جانبی موبایل

در این بخش به معرفی 12 مورد از پر فروش ترین لوازم جانبی موبایل خواهیم پرداخت و توضیح مختصری در مورد هر کدام از آنها نیز می دهیم. این کالاها به علت تقاضا بالای خرید از سوی کاربران حاشیه سود بالایی دارند و درصد رسوب آنها به نسبت سایر کالاها خیلی کم تر است. بنابراین اگر قصد دارید با یک استراتژی موفق پیش بروید در خرید عمده لوازم جانبی موبایل برای مغازه خودتان باید خرید این محصولات را در صدر لیست خود قرار دهید.

1.قاب گوشی

اکثر افراد در کنار خرید گوشی موبایل حداقل یک کاور یا گارد محافظ نیز برای آن تهیه می کنند. البته از آنجایی که امروزه بیشتر مردم علاقه دارند کاور گوشی خود را با استایل روزمره خود ست کنند خرید انواع قاب فانتزی تا چرمی و کلاسیک شدت بیشتری پیدا کرده است. این 2 نکته سبب شده که قاب ها در لیست پر فروش ترین لوازم جانبی موبایل قرار بگیرند. در بین لوازم جانبی ها قاب ها قیمت عمده خیلی پایینی دارند و از این رو جزء پرسودترین ها محسوب می شوند.

2.گلس صفحه نمایش

گلس نیز همانند قاب نقش بسیار مهمی در حفظ سلامت گوشی موبایل دارد و به همین علت است که پرفروش می باشد. گلس ها جنس های مختلفی دارند و بازه قیمتی آنها متغیر است و گاهی تا چند میلیون تومان نیز می رسد. البته از آنجایی که بیشتر کاربران به دنبال یک پوشش محافظ برای صفحه نمایش موبایل هستند، خرید مدل های ارزان قیمت را ترجیح می دهد. شما می توانید جهت پوشش سلیقه تمامی مشتریان خود هم گلس های ارزان و با قیمت متوسط و هم گلس های گران را (البته به تعداد محدودتر) موجود داشته باشید. گلس ها نیز مانند قاب در عمده فروشی ها قیمت بسیار پایینی داشته و می توان با فروش و نصب گلس در مغازه به حاشیه سود بالایی دست پیدا کرد.

3.انواع هندزفری و هدفون

هندزفری ها و هدفون ها مدل های مختلفی دارند که از آن جمله می توان به هندزفری سیمی، هندزفری تک گوش بلوتوثی، هندزفری بلوتوث دوتایی، هدفون با سیم و هدفون بی سیم اشاره نمود. البته اگر بخواهیم جزئی تر به این دسته از محصولات اشاره کنیم می توان گفت که هندزفری های با سیم به علت قیمت مقرون به صرفه بسیار پرفروش هستند و پس از آن ایرپاد ها هستند که در سالهای اخیر استفاده از آن افزایش پیدا کرده؛ همچنین هدفون ها و هدست ها نیز طرفداران همیشگی خود را دارند.

4.انواع کابل شارژ و شارژر

خرید عمده لوازم جانبی موبایل

از آنجایی که برخی از کمپانی ها کابل شارژ و شارژر را از پکیج گوشی موبایل خود حذف کرده اند و همچنین در کل کابل شارژها و کلگی شارژ ها به علت مصرف روزانه طول عمر خیلی بالایی ندارند، متقاضی خرید آنها همیشه زیاد است. کابل شارژها انواع مختلفی دارند مانند MicroUSB، تایپ سی و لایتنینگ؛ البته در این بین کابل شارژهای تایپ سی به تایپ سی و تایپ سی به لایتنینگ هم وجود دارند که متقاضی خرید آنها کمتر است. جنس بدنه کابل شارژ، پشتیبانی از فست شارژ و البته متراژ کابل و در مورد شارژرها نیز برند، گارانتی و مهم تر از همه قیمت فاکتورهای مهمی است که خریداران به آن توجه دارند و بهتر است در خرید عمده کابل شارژ و شارژر گوشی به این موارد حتما دقت شود.

5.کارت حافظه

بسیاری از کاربران پس از مدتی از کند شدن گوشی و کمبود فضای آن شکایت دارند و برای رفع این مشکل و نگهداری دائمی از فایل های خود در گوشی موبایل از کارت حافظه استفاده می کنند. علت محبوبیت کارت حافظه ها قیمت تقریبا مناسب و کاربردی بودن آنها است.

6.انواع کابل AUX و مبدل USB OTG

خیلی از افراد ترجیح می دهند که در خودرو پلی لیست گوشی خود را گوش دهند و از آنجایی که ارتباط با سیم همیشه بی دردسرتر است و علاوه بر آن ضبط برخی از خودروها از بلوتوث پشتیبانی نمی کند، استفاده از کابل AUX عمومیت یافته است. از طرفی دیگر اکثر ما همیشه درگیر انتقال فایل های خود از گوشی به فلش یا برعکس هستیم و در اینجاست که مبدل های OTG محبوب می شوند. مبدل های او تی جی یو اس بی انواع مختلفی دارند مانند او تی جی MicroUSB، آیفونی و Type-C و نیز مبدل هایی که کابل کوتاهی دارند.

7.شارژر فندکی

علاوه بر پاوربانک ها، انواع شارژر فندکی نیز محبوبیت زیادی بین کاربران داشته و خیلی از افراد مخصوصا رانندگان اسنپ، آژانس و… به خرید آن علاقه زیادی دارند. شارژر فندکی در خودرو یکی از کاربردی ترین لوازم جانبی های موبایل محسوب می شوند.

8.هولدر و پایه نگهدارنده گوشی موبایل

یکی دیگر از وسیله هایی که در خودرو و حتی محیط کار و خانه خیلی زیاد مورد استفاده قرار می گیرد هولدر است. هولدرها انواع مختلفی دارند و در بین راننده ها بسیار محبوب هستند، چرا که وجود یک هولدر ایمنی بیشتری را حین رانندگی رقم می زند.

9.اسپیکر بلوتوثی

اسپیکرهای بلوتوثی مخصوصا مدل های مینی و پرتابل، یکی از پر فروش ترین لوازم جانبی موبایل محسوب می شوند. اسپیکرها در طرح های متنوعی تولید می شوند و حتی دارای نورپردازی نیز هستند که خود بر جذابیت و محبوبیت آنها می افزاید.

10.رینگ لایت

از آنجایی که امروزه خیلی از افراد در زمینه تولید محتوا فعالیت دارند استفاده از رینگ لایت ها عمومیت یافته است. رینگ ها نیز مدل های مختلفی دارند از سایز مینی گرفته تا مدل های رومیزی و پایه دار که ابعاد بزرگ تری دارند.

11.پاوربانک

مغازه لوازم جانبی موبایل

شارژر همراه یا پاوربانک یاور کسانی است که مدت زمان زیادی را در بیرون از منزل سپری می کنند و دسترسی به برق شهری ندارند. در حال حاضر پاوربانک هایی با ظرفیت 10 تا 20 هزار، با وزن کم و قیمت مناسب در بین کاربران محبوبیت بیشتری دارند.

12.ساعت هوشمند و دستبند سلامتی

گجت های پوشیدنی یکی از جذاب ترین لوازم جانبی های موبایل محسوب می شوند که در سالهای اخیر استفاده از آنها فراگیرتر شده است. ساعت های هوشمند دارای رنج قیمتی مختلفی بوده و توسط برندهای زیادی تولید می شوند و خرید آنها در کنار گوشی موبایل یا برای هدیه دادن عمومیت زیادی دارد.

کلام آخر

امروزه لوازم جانبی موبایل به عنوان مکمل‌ های ضروری برای گوشی‌ های هوشمند، نقش مهمی در بهبود تجربه کاربری ایفا می‌ کنند و به همین دلیل است که تقاضا برای خرید آنها بالا است. بنابراین اگر به عنوان فروشنده به دنبال کسب حاشیه سود بالا در دنیای لوازم جانبی موبایل هستید، توصیه می کنیم فضای مغازه و فروشگاه خود را به پر فروش ترین لوازم جانبی موبایل اختصاص دهید.

کد خبر 784001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.