راهنمای خرید ماشین لباسشویی اسنوا و مزایای آن
ماشین لباسشویی اسنوا

راهنمای خرید ماشین لباسشویی اسنوا و معرفی بهترین مدل ها در ادامه آمده است.

اسنوا نامی آشنا در صنعت لوازم خانگی ایران است که با سابقه‌ای بیش از چهار دهه، در خانه‌های میلیون‌ها ایرانی حضور دارد.

یکی از اصلی‌ترین وسایل منزل، ماشین‌ لباسشویی است که کاربرد خیلی زیادی دارد و معمولا دیر به ‌دیر تعویض می‌شود؛ بنابراین انتخاب این وسیله اهمیت زیادی دارد و باید دقت زیادی در هنگام خرید آن داشته باشید. ماشین لباسشویی از نظر مدل، کیفیت و قیمت تنوع زیادی دارد؛ پس بهتر است قبل از خرید، ویژگی‌هایی که نیاز دارید تا ماشین لباسشویی داشته باشد را درنظر بگیرید و بر اساس آن خرید کنید. یکی از بهترین برندهای لباسشویی، اسنوا است که در این مقاله قصد داریم درمورد ماشین‌های لباسشویی اسنوا و مزایای ان بیشتر صحبت کنیم.

نکات مهم حین خرید ماشین لباسشویی اسنوا

همانطور که می‌دانید ماشین‌های لباسشویی تنوع بالایی دارند البته قیمت های ماشین لباسشویی اسنوا نسبت به سایر برند ها به هم نزدیک است که همین موضوع سبب شده که انتخاب آن سخت به نظر برسد. حین خرید ماشین لباسشویی باید به نیازها، محیط خانه و بودجه‌ای که دارید توجه کنید. در ادامه به برخی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید حین خرید ماشین لباسشویی اسنوا به آن دقت کنید آورده شده است:

خرید ماشین لباسشویی اسنوا

ظرفیت ماشین لباسشویی اسنوا: ظرفیت لباسشویی به معنای وزن لباس‌های خشکی است که در لباسشویی اسنوا جا می‌گیرد. این ویژگی از اولین و اصلی‌ترین معیارها برای خرید و انتخاب ماشین لباسشویی‌های اسنوا است. حین خرید لباسشویی باید به تعداد اعضای خانواده و میزان استفاده از این وسیله توجه کنید تا بتوانید یکی از مدل‌های مناسب آن را خریداری کنید. اگر خانواده‌ای کم جمعیت دارید می‌توانید لباسشویی‌هایی که 5 کیلویی هستند و اگر خانواده‌ای 5 الی 6 نفره دارید دستگاه‌های 7 الی 10 کیلویی برای شما مناسب هستند.

هزینه و قیمت ماشین لباسشویی اسنوا: لباسشویی اسنوا انواع مختلفی دارد و هر یک از این مدل‌ها با توجه به ویژگی‌ها و امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد قیمت‌های متفاوتی دارند. یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای خرید ماشین لباسشویی قیمت ماشین لباسشویی است. معمولا هرچه کیفیت ماشین لباسشویی بیشتر باشد قیمت بالاتری هم دارد.

خرید ماشین لباسشویی با کیفیت بالا، اگرچه هزینه بیشتری دارد؛ اما نوعی صرفه‌جویی برای آینده است؛ زیرا شما را با هیچ مشکلی روبه‌رو نمی‌کند و به تعمیرات زیادی در مدت زمان کم نیاز ندارد. همچنین آب و مواد شوینده کمتری نیز مصرف می‌کند.

نوع ماشین لباسشویی اسنوا: ماشین‌های لباسشویی اسنوا به دو دسته تسمه‌دار و بدون‌تسمه تقسیم می‌شوند. در ماشین‌های لباسشویی که تسمه دارند موتور در پایین دیگ لباسشویی اسنوا قرار داشته و با تسمه مخزن را به حرکت در می‌آورد. این مدل اگرچه قیمت متوسطی دارد اما به دلیل داشتن تسمه سروصدا و لرزش زیادی دارد و ممکن است برای شما آزاردهنده باشد. در مدل بدون تسمه، موتور دستگاه پشت مخزن قرار داشته و آن را می‌چرخاند. این نوع از ماشین لباسشویی صدا و لرزش کمی داشته، انرژی کمتری مصرف می‌کند و طول عمر بیشتری نیز دارد.

برچسب انرژی: برچسب انرژی که روی دستگاه قرار دارد نشان‌دهنده میزان بازدهی ماشین لباسشویی است. این برچسب ازA تا G تقسیم بدی شده و بالاترین بازدهی‌ها +A و ++A یا +++A هستند.

سرعت چرخش ماشین لباسشویی اسنوا: سرعت چرخش در ماشین لباسشویی به معنای سرعت چرخش مخزن در هر دقیقه است که هرچه سرعت چرخش آن بیشتر باشد فرایند شست‌وشوی لباس سریع تر انجام ‌می‌شود. بهتر است بدانید که هرچه سرعت چرخش دستگاه بیشتر باشد قیمت بالاتری نیز دارد.

معرفی انواع ماشین‌های لباسشویی

ماشین‌های لباسشویی انواع مختلفی دارند که در ادامه درمورد آن‌ها صحبت شده است:

ماشین لباسشویی درب از بالا: این نوع ماشین لباسشویی سبک است و فضای کمی را به خود اشغال می‌کند و نسبت به سایر مدل‌ها قیمت کمتری دارند. از معایب این مدل از ماشین لباسشویی داشتن سروصدای زیاد و مصرف بیشتر آب است. این ماشین‌ها طی حرکات چرخشی لباس‌ها را به خوبی می‌شویند.

ماشین لباسشویی اسنوا دوقلو: در این نوع ماشین لباسشویی، لباس‌ها در مخزن معلق قرار دارند و شسته می‌شوند. این مدل ظرفیت بالایی داشته و کار شست‌وشو و خشک کردن را به صورت همزمان انجام می‌دهد. از معایب این مدل ماشین لباسشویی سروصدای زیاد آن است و برای خشک کردن لباس باید آن را جابه‌جا کنید.

ماشین لباسشویی درب از جلو اتومات: این نوع از ماشین لباسشویی از جدیدترین لباسشویی اسنوا هستند. یکی از ویژگی های مثبت آن، صدای کم و تمیز شستن لباس‌ها است. البته قیمت بیشتری نسبت به سایر مدل‌های دیگر دارند.

راهنمای خرید ماشین لباسشویی اسنوا

بعد از اینکه با انواع ماشین لباسشویی اسنوا آشنا شدید باید به جزئیات و امکاناتی که در اختیارتان قرار می‌دهد توجه داشته باشید تا بتوانید خرید لباسشویی اسنوا را با دقت انجام دهید:

شست‌وشوی سریع: این ویژگی سبب می‌شود لباس‌ها در مدت زمان کوتاهی شسته شوند البته برای استفاده از این قابلیت باید لباس‌های کمتری در ماشین قرار دهید.

شست‌وشو با تاخیر: اگر لباس‌ها برای مدت طولانی در ماشین لباسشویی مانده باشد این قابلیت سبب می‌شود لباس بعد از شسته شدن بو ندهند و چروک نباشد.

شست‌وشوی حبابی: با این قابلیت مواد شوینده به عمق پارچه نفوذ کرده و تمامی لکه‌ها را به خوبی پاک می‌کند. همچنین مدت زمان شست‌وشو را کاهش می‌دهد.

شست‌وشو با بخار: بخار ایجاد شده حین شست‌وشوی لباس بدون وارد شدن هرگونه آسیب به پارچه تمامی لکه‌ها را پاک کرده و اتوکشی لباس نیز راحت‌تر خواهد بود.

داشتن قابلیت چرخش مضاعف: این ویژگی از چروک شدن لباس جلوگیری می‌کند.

نحوه انتخاب یک ماشین لباسشویی مناسب

تنوع مدل‌ها و همچنین قیمت بالای این محصول سبب شده خرید ماشین لباسشویی یکی از کارهای دشوار و پر دغدغه باشد، اما آشنایی با امکانات و ویژگی‌های کلی سبب شده این کار مقداری راحت‌تر باشد.

قبل از خرید ماشین لباسشویی باید به تعداد اعضای خانواده و همچنین نیازهایتان توجه داشته باشید. بعد از اینکه لیستی از معیارهایتان نوشتید می‌توانید خیلی سریع ماشین لباسشویی موردنظرتان را خریداری کنید.

قیمت ماشیت لباسشویی اسنوا

ماشین لباسشویی اسنوا مدل‌های مختلفی دارد که می‌توان به لباسشویی اسنوا دو درب و لباسشویی اسنوا سه درب اشاره کرد که آخرین مدل لباسشویی اسنوا است. قیمت لباسشویی اسنوا با توجه به مدل و ویژگی‌های آن متفاوت بوده و حین خرید باید به بودجه‌ای که دارید توجه داشته باشید.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت اعتماد کالا از مشخصات لباسشویی اسنوا و قیمت روز آن مطلع شوید.

حرف آخر

انتخاب و خرید ماشین لباسشویی از اهمیت بالایی برخوردار است. ماشین‌های لباسشویی انواع مختلفی دارند و با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که دارند قیمت متفاوتی داشته و برای خرید هر مدل آن باید مبلغ مخصوص به آن را بپردازید.

در این مقاله نکاتی که برای خرید یک ماشین لباسشویی باید به ان توجه داشته باشید اورده شده است که امیدوارم برای شما مفید واقع شود.

کد خبر 783973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.