اولین سفر استانی خانم وزیر کمتر از ۲۴ ساعت پس از اخذ رای اعتماد مجلس

فرزانه صادق مالواجرد به عنوان دومین وزیر زن صبح امروز اولین سفر استانی خود را آغاز کرد و وارد ایلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فرزانه صادق مالواجرد به عنوان دومین وزیر زن در تاریخ نظام جمهوری اسلامی از مجلس شورای اسلامی دیروز در آخرین روز گرم مرداد ۱۴۰۳ رأی اعتماد گرفت.

برخی در زمان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی در مجلس، با توجه به شرایط و حجم بالای فعالیت‌ها در وزارت راه، یک خانم را مناسب این مسئولیت سنگین نمی‌دانستند.

اما فرزانه صادق مالواجرد تنها وزیر بانوی دولت چهاردهم در اولین ساعات کاری خود از ترمینال سلام فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به منظور آگاهی از وضعیت خدمات دهی به مسافران اربعین، بازدید کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد تا مشکلات موجود به کمترین حد خود برسد.

وزیر راه و شهرسازی صبح امروز_ پنجشنبه یکم شهریور ۱۴۰۳_ نیز در کمتر از ۲۴ ساعت پس از اخذ رأی اعتماد نمایندگان مجلس اولین سفر استانی خود را آغاز کرد و وارد ایلام شد.

وی از پایانه مرزی شهید سلیمانی و برکت بازدید کرد و در گفتگوی زنده با شبکه خبر سیما درباره شرایط تردد زائران در پایانه‌های مرزی توضیح داد.

به گزارش ایمنا، وزارت راه و شهرسازی یکی از گسترده‌ترین وزارتخانه‌های ایران است که حوزه‌های مختلفی از جمله حمل‌ونقل، مسکن، شهرسازی، راه‌آهن، کشتیرانی و هواپیمایی را پوشش می‌دهد و مدیریت چنین وزارتخانه‌ای با حجم بالای کار و تنوع موضوعات، نیازمند توانایی مدیریت بسیار قوی و شناخت عمیق از مسائل مختلف است.

در مجموع، موفقیت صادق مالواجرد در این مسئولیت سنگین، به عوامل مختلفی از جمله توانایی‌های مدیریتی، حمایت دولت، همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و مشارکت مردم بستگی دارد که در ساعات ابتدایی شروع فعالیت خود در وزارت راه و شهرسازی مشخص است که پای کار مردم ایستاده است.

وی پیش از وزارت سابقه معاون وزیر راه و شهرسازی و فعالیت در بخش‌های کارشناسی تا مدیریت عالی این وزارتخانه را در کارنامه کاری خود دارد.

کد خبر 783390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۱
    0 0
    با سلام امیدواریم خانم وزیر توسعه ناوگان هوایی و ریلی کشور رو در الویت کارشون قرار بدن و حوزه ی گردشگری و نیز اژانسها ی مسافرتی روزبروز پررونق باشند
  • یک بانو IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    0 0
    خیلی خوشحالیم از انتصاب این بانوی خوش فکر و پرتلاش