قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۱ شهریور+ جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _چهارشنبه بیست‌ویکم شهریور_ در بسیاری از محصولات داخلی و مونتاژی آرام است اما در تعدادی از محصولات نیز کاهش یا افزایش قیمت دیده می‌شود.

سورن پلاس دوگانه‌سوز از گران‌ترین نوع خود، با کاهش دو میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به محدوده ۷۱۳ میلیون تومان رسیده است.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک از محصولات پرفروش ایران خودرو امروز نیز با افت پنج میلیون تومانی به قیمت ۸۵۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

شاهین اتوماتیک G مانند دیگر محصولات سایپا روند ثابت را در پیش گرفته و در محدوده ۷۹۴ میلیون تومان قرار گرفت.

تمام محصولات سایپا امروز با همان نرخ‌های پیشین معامله می‌شوند.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۳۰ میلیون تومان، سورن پلاس با قیمت ۶۹۴ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۵۹۸ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۱۷ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۷۸۲ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۲۹ میلیون تومان، پژو پارس ۶۶۰ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۰۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۱۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۶۷۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۵۳ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۱۴ میلیون تومان، تارا دستی V۱ به قیمت ۷۶۴ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ با قیمت ۸۷۹ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۰۸ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۲۸ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۱۸ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۰۸ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۲۷ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۸۳ میلیون تومان، وانت پادرا (دوگانه‌سوز) با قیمت ۸۱۱ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۴ با قیمت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۱ شهریور+ جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار محصولات مونتاژی نیز با نوسان در قیمت برخی از خودروها روبه‌رو است.

فیدلیتی پرستیژ (۵ نفره) از نوسانی‌ترین محصولات شرکت بهمن موتور امروز ۱۸ میلیون تومان گران‌ترشده و به نرخ دو میلیارد و ۴۹۸ میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری شد.

فونیکس FX از محصولات نوسانی مدیران خودرو نیز ۵۱۲ میلیون تومان گران‌تر شده و با قیمت دو میلیارد و ۱۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

جک EJ7 از محصولات مونتاژی کرمان موتور با افت ۲۵ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان رسید.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۸۷۵ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت ۹۶۹ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۲۹۷ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۱۹ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمت دو میلیارد و ۲۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۷۸۳ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۹۷ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۲۵۴ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۷۷۵ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۱ شهریور+ جدول

کد خبر 788516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.