تخصیص ۳۵ همت درآمد مولدسازی برای پروژه‌های آب اصفهان توسط رئیس جمهور شهید

رئیس سازمان خصوصی سازی کشور ضمن برشمردن استان اصفهان در میان استان‌های با عملکرد خوب در حوزه مولدسازی، گفت: در آخرین جلسه هیئت مولدسازی کشور، به منظور تأمین اعتبار پروژه‌های آب اصفهان بهره‌مندی از یک پروژه ۳۵ همتی تصویب شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، ابراهیم بازیان رئیس سازمان خصوصی سازی کشور در گفت‌وگوی تلویزیونی با برنامه صف اول در خصوص تحقق قانون مولدسازی در کشور، گفت: دستگاه‌های اجرایی بایستی با رویکرد تخصیص منابع حاصل مولدسازی به سمت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام متمرکز شوند.

وی ادامه داد: اگر استانداران فعال‌تر در این خصوص عمل کنند می‌توانیم عملکرد بسیار مناسب و قابل دفاعی داشته باشیم.

رئیس سازمان خصوصی سازی کشور در خصوص استان‌هایی که در تحقق امر مولدسازی عملکرد بهتری داشته‌اند، عنوان کرد: استان‌های اردبیل، خراسان رضوی، اصفهان و قزوین جزو استان‌های پیشرو در امر مولدسازی بوده‌اند.

بازیان متذکر شد: در استان اصفهان مولدسازی بخشی از املاک دولت که مصوبه آخرین جلسه هیئت مولدسازی نیز بود بمنظور تأمین اعتبار پروژه‌های تأمین آب اصفهان که از دغدغه‌های رئیس جمهور شهید بود اختصاص یافت.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم مولدسازی را به خوبی به تصویر بکشیم همین پروژه مولدسازی اصفهان کافی است، این املاک بلاتکلیف که چندین سال از آنها می‌گذرد برای حل یک مشکل اساسی و ضروری یک استان یعنی آب صرف می‌شوند.

رئیس سازمان خصوصی سازی کشور ادامه داد: مصوبه این طرح اخذ شده و این زمین دولتی در امر مولدسازی می‌تواند حداقل ۳۵ همت اعتبار به پروژه‌های آب استان اصفهان اختصاص دهد.

کد خبر 789202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.