سد معبر موتورسیکلت‌فروشان خیابان سروش بیشترین گلایه اصفهانی‌ها در تماس با ۱۳۷

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: یکی از موضوعات شاخص هفته گذشته در تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ شهرداری، سد معبر صنف فروشندگان موتورسیکلت در خیابان سروش بود که انتظار می‌رود این مشکل توسط مسئولان مربوطه رفع شود.

محمدتقی رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برقراری تماس حدود ۱۲ هزار و ۸۰۰ شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته اظهار کرد: از این تعداد ۸۵۰۰ تماس مربوط به موضوعاتی بود که شهروندان درخواست اجرایی داشتند و موضوعات مطرح شده برای پیگیری و انجام اقدامات لازم به مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان ارجاع شد.

وی با بیان اینکه نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته حدود ۲۶ درصد افزایش تماس و ارتباط را با مرکز ۱۳۷ شاهد بودیم، افزود: ۱۱ هزار و ۸۰۰ پیام نیز بازخوردگیری و نظرسنجی شد و نحوه و چگونگی حل موضوع توسط همکارانم از شهروندان نظرسنجی انجام شد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه هفته گذشته حدود ۴۲۰۰ تماس شهروندان با ۱۳۷ درخواست مشاوره بود که همکاران ما در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان آن‌ها را راهنمایی کردند، افزود: تعداد زیادی از تماس‌ها نیازی به اقدام اجرایی در مدیریت شهری ندارد و تنها در حد اطلاعات است.

رفیعی تصریح کرد: یکی از موضوعات شاخص هفته گذشته، سد معبر صنف فروشندگان موتورسیکلت در خیابان سروش، مربوط به مناطق ۳ و ۱۰ شهرداری بود که گلایه شهروندان را به همراه داشت، بنابراین از مسئولان این مناطق تقاضا دارم این مشکل را پیگیری کنند.

کد خبر 781781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.