رفع مشکلات حمل‌ونقل و ترافیک باید از مسیر مطالعات و نتایج آن انجام شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رفع مشکلات حمل‌ونقل و ترافیک باید از مسیر مطالعات و نتایج آن انجام شود، در این راستا نباید فقط به این جلسه اکتفا شود، صاحب‌نظران برای رفع مشکلات ایده‌ها و دیدگاه‌های خود را بیان کنند تا در این موضوع به اجماع برسیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد نورصالحی امروز _پنجشنبه بیست‌وپنجم مرداد_ در نشست تخصصی مطالعات جامع حمل‌ونقل شهر اصفهان اظهار کرد: این نشست آغاز هم‌اندیشی و همدلی برای موضوعی بسیار ارزشمند است و امیدواریم این مطالعات در دوره مفید طرح، نتیجه‌بخش برای شهر اصفهان و راهکاری برای رفع مشکلات شهر باشد.

وی افزود: بنا بر سخن رهبری با مشکلاتی از جمله ترافیک روبه‌رو هستیم که راه حل علمی دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: البته مجریان باید به این راه حل‌ها مقید باشند، در این راستا خلاف آنچه در مطالعات به جمع‌بندی رسیده، اقدامی صورت نگیرد، زیرا اثربخشی مطالعات را کم می‌کند.

نورصالحی با تاکید بر اینکه به غیر از مشکلات آب و زیست‌محیطی مشکلی با عنوان ترافیک داریم که نقش در آلودگی هوا دارد، گفت: مردم از مدیران و مجریان انتظار دارند که برای رفع مشکل ترافیک راهکار ارائه کنند، هرچند رفع این مشکل علاوه بر اینکه نیازمند فرهنگ‌سازی در میان شهروندان و همراه کردن آن‌ها است، مدیران نیز باید به مطالعات و نتایج آن پایبند باشند.

وی ادامه داد: رفع مشکلات حمل‌ونقل و ترافیک باید از مسیر مطالعات و نتایج آن انجام شود، در این راستا نباید فقط به این جلسه اکتفا شود، صاحب‌نظران برای رفع مشکلات ایده‌ها و دیدگاه‌های خود را بیان کنند تا در این موضوع به اجماع برسیم.

کد خبر 781317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.