لزوم تسریع در تشکیل هیئت امنای شهرک صنعتی امیرکبیر

فرماندار اصفهان بر لزوم تسریع در تشکیل هیئت امنای شهرک صنعتی امیرکبیر با بهره‌گیری از تجربیات گذشته تاکید کرد و گفت: مشکلات و مطالبات شهرک صنعتی امیر کبیر با هم‌افزایی و همت جمعی رفع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی در جلسه تشکیل هیئت امنای بازار شهرک صنعتی امیر کبیر، با اشاره به اهمیت ارتباط بیشتر و قوی‌تر مردم با دولت اظهار کرد: یکی از راهکارهای مؤثر در رویکرد ارتباط قوی‌تر مردم با دستگاه‌های مختلف اجرایی و اداری، اهتمام ویژه به ساختارهای مردمی و در مواردی تشکیل این ساختارها بوده است تا مشکلات مردم با تسهیلگری دولت و به دست مردم رفع شود که این رویکرد در دیگر مناطق شهری و روستایی نیز با توجه به شرایط و اقتضای آن‌ها دنبال شده است.

وی افزود: هیئت اجرایی متشکل از دستگاه‌های ذی‌ربط تشکیل و تمام نقطه نظرات و شرایط و ضوابط برای برگزاری فرایند انتخابات برای تشکیل هیئت امنای بازار شهرک صنعتی امیرکبیر بررسی و تصمیمات مقتضی اتخاذ شود.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه مشکلات و مطالبات شهرک صنعتی امیر کبیر با هم‌افزایی و همت جمعی رفع خواهد شد، گفت: امیدواریم نخستین نشست ما با هیئت امنای منتخب شهرک صنعتی امیر کبیر در آینده نزدیک با حضور دستگاه‌های اجرایی مختلف برگزار و پیرامون و مشکلات موجود تبادل نظر و تصمیم‌گیری شود.

احمدی با اشاره به تشکیل هیئت امنای بازار اصفهان در سال گذشته به‌صورت یک سازمان مردمی به همت شورای اسلامی شهر، شهرداری، اتاق اصناف و نیروی انتظامی اظهار کرد: هیئت امنای بازار منظم و باقوت کار خود را آغاز کرد و در نظر داریم این الگو را با سرعت زیاد و با بهره‌گیری از تجربیات گذشته برای شهرک صنعتی امیر کبیر نیز دنبال کنیم.

کد خبر 788760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.