۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۸
اجرای طرح جامع ستاد مهر در اصفهان

مسئول ستاد مهر ۱۴۰۳ سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: در راستای ارتقای ایمنی و تسهیل عبورومرور عابران پیاده و وسایل نقلیه، همچنین کاهش مخاطرات انسانی طرح جامع ستاد مهر را اجرا خواهیم کرد.

سیدعلی عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا بیان اینکه در آستانه بازگشایی مدارس هستیم، اظهار کرد: طبق سال‌های گذشته در راستای ارتقای ایمنی و تسهیل عبورومرور عابران‌پیاده و وسایل نقلیه، کاهش مخاطرات انسانی اقدام به اجرای طرح جامع ستاد مهر می‌کنیم.

وی افزود: سازمان مدیریت حمل‌‎ونقل بار شهرداری اصفهان اقدام به ساماندهی و برنامه‌ریزی ساعات تردد ناوگان بار درون‌شهری، هماهنگی لازم برای خدمات‌رسانی قسمت‌های مختلف سازمان بار در راستای اهداف ستاد مهر خواهد کرد.

مسئول ستاد مهر ۱۴۰۳ سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان تصریح کرد: افزایش اکیپ‌های بازرسی در حوزه حمل‌ونقل بار با هماهنگی پلیس راهور، افزایش بازدیدهای روزانه از مراکز معاینه فنی شهر، نظارت بر محدودیت‌های مکانی و زمانی تردد ناوگان بار در ساعات پیک ترافیک با همکاری مرکز مدیریت و کنترل ترافیک و صدور مجوزهای تردد وسایل باری هماهنگ با سیاست‌های مدیریت ترافیک ستاد مهر از جمله اقدامات سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار است.

وی با اشاره به اهمیت موضوعات حمل‌ونقل و ترافیک در گستره اجتماعی گفت: در این مسیر علاوه‌بر همکاری و هماهنگی با سایر دستگاه‌ها از هر گونه پیشنهاد و کمک با روی باز استقبال می‌کنیم.

عبدالهی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند هر گونه پیشنهاد یا انتقاد در زمینه حمل‌ونقل بار در سطح شهر را به سامانه ۱۳۷ اعلام کنند تا کارشناسان متخصص در این زمینه در اسرع وقت رسیدگی لازم به موضوع را انجام دهند.

کد خبر 788623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.