کسب رتبه نخست پاسخگویی به مطالبات شهروندان توسط اداره عمران منطقه ۳ اصفهان در سامانه ۱۳۷

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان گفت: اداره عمران این منطقه بین مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان در پاسخگویی به مطالبات عمرانی شهروندان رتبه نخست را کسب کرد.

روح الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از برگزاری جلسه شورای عالی ۱۳۷ در منطقه ۳ شهرداری اصفهان خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۵۱۵ تماس تلفنی مرتبط بخش عمرانی با سامانه ۱۳۷ شهرداری برقرار و شهروندان درخواست خود را مطرح کردند.

وی افزود: در ارزیابی صورت گرفته بین مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان، منطقه ۳ بیشترین پاسخگویی و رضایت‌مندی شهروندان را در بخش عمرانی داشته و رتبه نخست را در بین مناطق شهرداری کسب کرده است.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: بیشتر مطالبات و درخواست‌های مردمی پیرامون آسفالت، زیرسازی و لکه‌گیری، رفع خطر و ایمن‌سازی، مرمت و ترمیم سنگفرش‌های معابر منطقه بوده است.

ابوطالبی ادامه داد: اداره خدمات شهری منطقه ۳ بین مناطق شهرداری اصفهان رتبه سوم را کسب کرده است.

وی اضافه کرد: ارائه خدمات شهری در هسته مرکزی شهر با حجم تردد بسیار بالا و تمیز نگهداشت آن با توجه به وجود محور گردشگری اصفهان در این منطقه کار بسیار دشواری است و کارکنان خدمات شهری این منطقه با جدیت و به طور شبانه‌روزی خدمات شهری را انجام می‌دهند.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهروندان با انعکاس چالش‌ها و مشکلات، ارائه پیشنهادات و راهکارها در سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ فرصتی ارزشمند را در اختیار مدیران شهر قرار می‌دهند تا به‌واسطه این گزارش‌ها، مشکلات شهر شناسایی و در راستای رفع آن‌ها برنامه‌ریزی شود.

کد خبر 781078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.