روح الله ابوطالبی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا از برگزاری جلسه شورای عالی ۱۳۷ در منطقه ۳ شهرداری اصفهان خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۵۱۵ تماس تلفنی مرتبط بخش عمرانی با سامانه ۱۳۷ شهرداری برقرار و شهروندان درخواست خود را مطرح کردند.
وی افزود: در ارزیابی صورت گرفته بین مناطق پانزدهگانه شهرداری اصفهان، منطقه ۳ بیشترین پاسخگویی و رضایتمندی شهروندان را در بخش عمرانی داشته و رتبه نخست را در بین مناطق شهرداری کسب کرده است.
مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: بیشتر مطالبات و درخواستهای مردمی پیرامون آسفالت، زیرسازی و لکهگیری، رفع خطر و ایمنسازی، مرمت و ترمیم سنگفرشهای معابر منطقه بوده است.
ابوطالبی ادامه داد: اداره خدمات شهری منطقه ۳ بین مناطق شهرداری اصفهان رتبه سوم را کسب کرده است.
وی اضافه کرد: ارائه خدمات شهری در هسته مرکزی شهر با حجم تردد بسیار بالا و تمیز نگهداشت آن با توجه به وجود محور گردشگری اصفهان در این منطقه کار بسیار دشواری است و کارکنان خدمات شهری این منطقه با جدیت و به طور شبانهروزی خدمات شهری را انجام میدهند.
مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهروندان با انعکاس چالشها و مشکلات، ارائه پیشنهادات و راهکارها در سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ فرصتی ارزشمند را در اختیار مدیران شهر قرار میدهند تا بهواسطه این گزارشها، مشکلات شهر شناسایی و در راستای رفع آنها برنامهریزی شود.
نظر شما