افزایش روند  شراکت زنان برای خرید ملک در دبی

خرید ملک در دبی به‌طور مستقل به‌ویژه برای زنان غیرممکن به‌نظر می‌رسد، چراکه هزینه بسیار بالایی دارد. از سوی دیگر اجاره‌های سنگین موجب شده است که خرید صرفه بیشتری نسبت به اجاره داشته باشد؛ بنابراین زنان ترجیح می‌دهند در شراکت با اعضای خانواده و دوستان خود به خرید ملک در این شهر پیشرفته بپردازند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، از نظر اجتماعی، زنان برای استقلال و پیوندهای قوی با دوستان ارزش بالایی قائل هستند و این امر مالکیت مشترک املاک را برای آن‌ها امکان‌پذیرتر و جذاب‌تر می‌کند.

آن‌ها اغلب در مورد برنامه‌های مالی بحث می‌کنند و دوستان خود را در هر گونه تصمیم‌گیری می‌گنجانند که این امر مشارکت و با هم بودنشان را تقویت می‌کند. این روند فعالیت‌های مشارکتی و حمایت متقابل را در میان زنان برجسته می‌کند. تشویق این روندها برای تقویت بازار املاک و مستغلات فراگیرتر و پویاتر بسیار مهم است.

افزایش روند  شراکت زنان برای خرید ملک در دبی

خرید ملک اشتراکی توسط زنان در دبی

دبی طی سال‌های اخیر به‌طور روزافزونی شاهد این روند بوده است و زنان اغلب با اعضای خانواده، دوستان یا شرکای تجاری خود برای تجمیع منابع مالی و خرید املاک با ارزش بالاتر سرمایه‌گذاری همکاری می‌کنند. این روند در طول پنج تا هفت سال گذشته شتاب بیشتری گرفته است.

این روند فراگیر مزیت‌های مسکن امن و سرمایه‌گذاری‌های پایدار را برجسته‌تر و مالکیت املاک را تسریع می‌کند. علاوه بر این، با ادامه افزایش قیمت اجاره در دبی، بسیاری از مستأجران ترجیح می‌دهند خرید کنند. قیمت این خریدها نیز به‌طور معمول خیلی بالا و از یک تا ۳.۵ میلیون درهم متغیر است. بنابراین شراکت بهترین راه برای آن به‌شمار می‌رود.

افزایش روند  شراکت زنان برای خرید ملک در دبی

زنان با این همکاری از مسئولیت مالی مشترک، تخصص‌های متنوع و قدرت سرمایه‌گذاری ترکیبی بهره‌مند می‌شوند. بعضی از زنان ترجیح می‌دهند با هم در این املاک مشترک زندگی کنند و عده‌ای آن را اجاره می‌دهند و درآمد و هزینه‌های نگهداری را بین خود تقسیم می‌کنند. در این میان عده‌ای با سرمایه‌گذاری در بخش‌های کوچک‌تر و اجاره دادن آن‌ها، منابع بیشتری پس‌انداز و با بازده سرمایه‌گذاری‌های کوچک‌تر، سرمایه‌گذاری بزرگ انجام می‌دهند.

دلایل مختلفی برای این امر وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها بخش مالی است. تجمیع منابع (سرمایه‌گذاری مشترک برای خرید ملک) از نظر اقتصادی مالکیت خانه را در دسترس‌تر و امکان ورود زودتر به بازار را فراهم می‌کند.

با وجود نکات مثبت هشدار داده می‌شود که زنان باید هنگام خرید ملک با یکدیگر، توافقات و قراردادهای قانونی روشن داشته باشند و درباره مشارکت‌های مالی، مسئولیت‌ها و برنامه‌های هر فرد برای مدیریت یا فروش ملک در آینده بحث و مستندسازی کنند، چراکه ارتباط شفاف و صادقانه کلید حفظ یک مشارکت سالم است.

افزایش روند  شراکت زنان برای خرید ملک در دبی

در اصل امکان خرید ملک مشترک در دبی وجود دارد و خریداران باید از آن استفاده کنند. درصدهایی که هر سرمایه‌گذار در اختیار دارد، به تفکیک سهم هر فرد در سند مالکیت صادرشده توسط دپارتمان زمین دبی پس از تکمیل انتقال ذکر می‌شود. به طور معمول درصد سهم مالکیت، منعکس‌کننده نسبت سرمایه‌گذاری مالی هر یک از طرفین است.

فروش آتی ملک نیز باید با رضایت همه طرف‌ها باشد که برای رسیدگی به این وضعیت، ایجاد یک قرارداد سرمایه‌گذاری جمعی برای مشخص کردن روند فروش سهام و حصول اطمینان از موافقت همه مالکان ضروری است.

این سرمایه‌گذاری‌ها اغلب تحت تأثیر راحتی محل قرارگیری ملک به‌ویژه نزدیکی آن به محل کار یا مراکز اجتماعی قرار دارد و به‌طور معمول برای زنان به مثابه پله‌ای برای خریدهای مستقل بعدی است.

افزایش روند  شراکت زنان برای خرید ملک در دبی

کد خبر 778614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.