۲۲ مجتمع خدماتی در زنجان احداث می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در حال حاضر ۲۹ باب مجتمع خدماتی، رفاهی در زنجان در حال بهره‌برداری و ۲۲ مجتمع نیز در دست احداث است.

اصغر اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: با توجه به افزایش میزان ترددهای جاده‌ای در ایام اربعین و ضرورت ایجاد امکانات و تسهیلات لازم، ارائه خدمات مناسب به زائران اربعین از طریق مجتمع‌ها مورد انتظار است.

وی تصریح کرد: کارشناسان این اداره‌کل تاکنون به دفعات از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی فعال استان بازدید داشته‌اند که با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین برای نظارت بیشتر بر عملکرد این مراکز، تعداد بازدید از مجتمع‌ها افزایش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: همه مجتمع‌های خدماتی-رفاهی استان پذیرای زائران اربعین حسینی هستند اما ۹ مجتمع به دلیل واقع شدن در مسیر زائران به شکل ویژه از آنها پذیرایی خواهند کرد.

اسماعیلی با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی این مجتمع‌ها شامل ارائه سوخت به خودروها، رستوران، نمازخانه، فروشگاه و سرویس اقامتی، اضافه کرد: این مجتمع‌ها با تمرکز خدمات مورد نیاز در یک مکان، نقش مؤثری در ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده‌ای، کاهش تصادفات رانندگی و افزایش ایمنی تردد دارند.

وی با اشاره به آمادگی مجتمع‌های بین‌راهی زنجان برای میزبانی از زائران اربعین حسینی، ادامه داد: با توجه به شیوه‌نامه‌های ارسالی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مبنی بر لزوم آمادگی ارائه خدمات بهینه و مطلوب به زائران اربعین حسینی در مجتمع‌های خدماتی - رفاهی استان، بازدیدهای کمیته ویژه نظارت استان از تیر امسال در حال انجام است.

اسماعیلی اظهار داشت: برای تحقق این مهم طی بازدیدهای مستمر نظافت داخل نمازخانه‌ها و تجهیز آنها به لوازم مورد نیاز و باز بودن مستمر آنها در تمام ساعات شبانه‌روز، نظافت مستمر سرویس‌های بهداشتی، وضعیت رستوران، آشپزخانه، پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمع‌ها مورد نظارت و بررسی قرار می‌گیرد.

کد خبر 778323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.