به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمد مشتری اظهار کرد: همزمان با ایام نوروز، ۱۷ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محورهای مواصلاتی استان آماده خدمات دهی به مسافران نوروزی و برنامه ریزی های لازم برای ارائه هرچه بهتر خدمات در حال انجام است.
وی افزود: کمیته مشترک نظارت بر مجتمعهای خدماتی رفاهی متشکل از ادارههای کل راهداری و حمل و نقل جادهای و میراث فرهنگی، دانشگاه علوم پزشکی، استانداری و ستاد اقامه نماز در قالب بازدیدهای متعدد بر عملکرد این اماکن نظارت میکنند.
مدیرکل راهداری خراسان شمالی تصریح کرد: در این بازدیدها رستوران، جایگاه سوخت، پارکینگ، رستوران، سرویس بهداشتی، مراکز خرید و نمازخانههای مجتمعهای خدماتی رفاهی مورد بررسی قرار میگیرد و نواقص اخطار داده میشود.
مشتری بیان کرد: مسافران نوروزی در صورت مشاهده تخلف در مجتمعهای خدماتی رفاهی بین راهی میتوانند موارد را از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ انعکاس دهند.
نظر شما