هوای زنجان با ورزش باد همراه خواهد بود

کارشناس مسئول اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: از ظهر روز پنجشنبه هوای استان زنجان با وزش باد همراه خواهد بود.

حسین سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: استان زنجان ۵۷ ایستگاه هواشناسی دارد که در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه‌روز و چهار ایستگاه دیگر نیز به طور ۱۲ ساعته، کارشناسان حرفه‌ای مستقر هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر آسمان اغلب مناطق استان صاف تا قسمتی ابری و در برخی نقاط از جمله شهر زنجان با گردوخاک همراه بوده که این وضعیت کیفیت هوا را کاهش داده است، اضافه کرد: طبق پیش‌بینی هواشناسی در ساعات بعدازظهر امروز شاهد وزش باد و افزایش ابرها در نواحی مختلف استان خواهیم بود.

کارشناس مسئول اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه امروز سرعت وزش باد در برخی نقاط به حد نسبتاً شدید می‌رسد، گفت: از فردا تا اوایل هفته آینده شرایط جوی نسبتاً پایداری در استان حاکم خواهد بود و پدیده غالب وزش باد است که در برخی ساعات به حد نسبتاً شدید می‌رسد.

وی ادامه داد: به لحاظ دمایی نیز امروز با افزایش دما هوای گرمی در استان حاکم می‌شود و از فردا دمای استان به طور نسبی کاهش پیدا خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۸ و ۳۵ درجه، ابهر ۱۷ و ۳۱ درجه، خرمدره ۲۰ و ۳۲ درجه، آب‌بر ۲۱ و ۳۲ درجه، قیدار ۱۹ و ۳۳ درجه، سلطانیه ۱۶ و ۳۱ درجه و ماهنشان ۲۰ و ۳۵ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

کد خبر 776780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.