پیش بینی آب و هوای زنجان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز شنبه ۲۰ مرداد

کارشناس مسئول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان به تشریح وضعیت آب‌وهوایی این استان در ۲۴ ساعت آینده پرداخت.

حسین سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: امروز برای اغلب مناطق استان آسمان صاف پیش‌بینی شده است که در برخی مناطق در ساعات بعدازظهر با افزایش پوشش ابر و سرعت وزش باد همراه می‌شود.

وی با بیان اینکه طی هفته پیش‌رو سامانه بارشی قابل توجهی در استان فعال نخواهد شد، اضافه کرد: دمای مناطق مختلف استان به تدریج تا پایان هفته روند کاهشی خواهد داشت.

کارشناس مسئول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته روستای خیرآباد با ۱۵ درجه خنک‌ترین و شهر حلب با ۴۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین مناطق استان بودند.

سلطانی با اشاره به وضعیت هوای استان پایان هفته جاری گفت: شرایط جوی نسبتاً پایداری را در استان شاهد خواهیم بود و روزهای یکشنبه و دوشنبه رگبارهای خفیف و پراکنده در ارتفاعات استان دور از انتظار نیست.

وی دمای فعلی شهر زنجان را ۲۲ درجه سانتیگراد بیان کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش پیدا کرده است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان گفت: در شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۸ و ۳۵ درجه، ابهر ۱۸ و ۳۴ درجه، خرمدره ۱۹ و ۳۳ درجه، آب‌بر ۲۳ و ۳۴ درجه، قیدار ۱۹ و ۳۵ درجه، سلطانیه ۱۶ و ۳۵ درجه و ماهنشان ۲۲ و ۳۵ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

کد خبر 779633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.