پیش‌ بینی وضعیت آب و هوای زنجان در ۲۴ ساعت آینده، امروز ۳ شهریور

کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان به تشریح وضعیت آب‌وهوایی این استان در ۲۴ ساعت آینده پرداخت.

حسین سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: امروز آسمان صاف تا قسمتی ابری برای نواحی مختلف استان پیش‌بینی شده است که از بعدازظهر با وزش باد همراه خواهد شد.

وی با اشاره به ثبت دمای ۴۰ درجه سانتی‌گراد دما برای شهرستان طارم افزود: روند گرمی هوا تا آخر هفته جاری ادامه خواهد داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان همچنین اضافه کرد: با عبور امواج ضعیفی از منطقه در برخی نقاط استان انتظار افزایش ابر و سرعت وزش باد وجود دارد و رگبار محلی و پراکنده باران در ارتفاعات استان محتمل است.

نجفی با اشاره به اینکه روز دوشنبه نیز شرایط جوی پایداری در استان حاکم خواهد بود، اضافه کرد: در این مدت آسمان صاف تا قسمتی ابری است و وزش باد گاهی به آستانه نسبتاً شدید خواهد رسید.

وی با بیان اینکه دمای استان در چند روز آینده نوسانات قابل توجهی نخواهد داشت، گفت: دمای فعلی شهر زنجان ۲۴ درجه سانتیگراد است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت دو درجه کاهش پیدا کرده است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان افزود: در شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۴ و ۳۶ درجه، ابهر ۱۶ و ۳۸ درجه، خرمدره ۱۸ و ۳۷ درجه، آب‌بر ۲۴ و ۴۰ درجه، قیدار ۱۸ و ۳۳ درجه، سلطانیه ۱۳ و ۳۵ درجه و ماهنشان ۱۸ و ۳۹ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

کد خبر 783875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.