فروش دستگاه لیزر تیتانیوم با بهترین شرایط اقساط
فروش دستگاه لیزر تیتانیوم

فروش دستگاه لیزر تیتانیوم در معتبرترین مرکز عرضه این محصول در کشور انجام می‌شود.

فروش دستگاه لیزر تیتانیوم به‌عنوان یکی از بهترین دستگاه‌های رفع موهای زائد بدن به‌صورت قسطی، این امکان را برای خریداران فراهم کرده تا با هزینه بسیار کمی، در مسیر افتتاح و تجهیز کلینیک زیبایی خود قدم بردارند.

با خرید قسطی این محصول می‌توانید با حداقل سرمایه، کسب‌وکار پررونقی را شروع کنید و بدانید که تا قبل‌از اتمام قسط‌های آن، سرمایه اولیه‌تان به شما باز خواهد گشت. پس این فرصت را از دست ندهید و مطمئن باشید که بعداز مطالعه این مطلب تصمیم آگاهانه‌ای خواهید گرفت که می‌تواند سرنوشت شغلی‌تان را تغییر دهد.

فروش دستگاه لیزر تیتانیوم به ‌صورت قسطی از نویان طب مانلی

فروش دستگاه لیزر تیتانیوم در معتبرترین مرکز عرضه این محصول در کشور انجام می‌شود. اگر برای تجهیز کلینیک زیبایی خود با محدودیت بودجه مواجه هستید یا افزایش قیمت‌ها، برنامه‌ریزی مالی شما را به‌ هم ریخته است، نگران نباشید؛ چراکه می‌توانید لیزر تیتانیوم را به‌صورت قسطی از سایت نویان طب مانلی خریداری کنید.

در مجموعه نویان طب مانلی با هدف تسهیل خرید دستگاه‌های لیزر تیتانیوم توسط مشتریان و جلب‌رضایت آن‌ها، امکان فروش اقساطی این محصول که یکی از پرطرفدارترین انواع تجهیزات رفع دائمی موهای زائد است وجود دارد.

علاوه‌بر فروش قسطی این محصول با اقساط بلندمدت، امکان نصب و آموزش رایگان راه‌اندازی آن نیز توسط کارشناسان این مجموعه فراهم شده است. حتی علاقه‌مندان می‌توانند در دوره‌های آموزشی کار با دستگاه لیزر شرکت کنند و مدرک معتبر اپراتوری بگیرند. در کنار یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس‌از فروش باید به امکان ارسال رایگان این محصول به سراسر کشور نیز اشاره کرد.

در بخش‌های بعدی این مطلب جزئیات کامل‌تری درباره این دستگاه منحصربه‌فرد با کارایی فوق‌العاده آن آورده شده است تا شما علاقه‌مندان به این محصول، قدم محکم‌تری به‌سمت خرید آن بردارید.

مشخصات دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم

جدیدترین و پرطرفدارترین دستگاه لیزر در سال ۲۰۲۴، لیزر تیتانیوم پلاس است که توانسته تمام انتظارات کسب‌وکارها و مشتریان را از یک دستگاه لیزر ایده‌ال را برآورده کند. البته نباید از کارایی فوق‌العاده لیزر تیتانیوم پرو غافل شویم. جهت آشنایی شما با ویژگی‌های این محصولات، جدولی را در ادامه متن تدوین کرده‌ایم.

دراگون فلای ( DF ) و ( KM )

برند سازنده:

تیتانیوم پلاس - تیتانیوم پرو

مدل دستگاه:

اندروید

سیستم‌عامل:

1200 - 1600 - 2000 - 2400 وات

توان‌های خروجی:

4k لمسی

صفحه‌نمایش:

تک‌هندپیس - ۲ هندپیس

تعداد هندپیس:

FDA آمریکا ، CE اروپا ، ISO-۱۳۴۸۵

مجوزهای بین‌المللی:

کد IRC برای هر دستگاه از اداره کل تجهیزات پزشکی

مجوزهای داخلی:

تی ای سی - گردش آب - چیلر

سیستم کولینگ:

کوهرنت آمریکا

برند لیزربار:

4 طول ‌موج

طول ‌موج:

فلوید اوتک ایتالیا

برند پمپ:

مینول تایوان

منبع تغذیه:

منفی 20 الی 25درجه

درجه دمای کریستال هندپیس:

1-10Hz

سرعت شات:

تمامی رنگ‌های پوست

نوع رنگ پوست تحت پوشش:

73KG

وزن دستگاه:

۱۰۰ × ۴۰ × ۴۵ سانتی‌متر

ابعاد دستگاه:

220 ولت - 50-60 Hz

نیروی مورد نیاز:

فارسی، انگلیسی، روسی، چینی، آلمانی و ۱۱ زبان زنده دیگر

زبان‌های قابل پشتیبانی:

مزایای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

تجهیز کلینیک زیبایی شما با دستگاه‌های لیزر تیتانیوم باعث جلب‌رضایت مراجعین از عملکرد و تاثیر بسیار زیاد این دستگاه در رفع موهای زائد می‌شود. طبق اصول بازاریابی، اگر مراجعین و کلاینت‌ها را راضی نگه دارید، به‌طور قطع افراد بیشتری برای دریافت خدمات مرتبط با این دستگاه به کلینیک شما مراجعه خواهند کرد.

ازطرفی با توجه به تکنولوژی کولینگ یا خنک‌کردن فوق‌العاده پیشرفته‌ در این محصول، می‌توان تمامی موهای زائد با هر رنگ و جنسی را بدون کوچک‌ترین سوختگی و درد از بین برد.

مهم‌ترین مزیت خرید دستگاه لیزر تیتانیوم این است که این دستگاه از ۴ طول‌ موج پشتیبانی می‌کند که هرکدام برای وظیفه خاصی توسط منابع مخصوصی منتشر می‌شوند. اما کاربرد جذاب طول موج چهارم این است که نواحی تیره بدن را حین لیزر روشن می‌کند. بنابراین، با خرید این دستگاه نیازی به تهیه دستگاه‌های روشن‌کننده پوست ندارید.

راهنمای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

اگر تصمیم شما برای خرید دستگاه‌ لیزر قطعی و جدی است، بهتر است بی‌گدار به آب نزنید و نکات مهمی را در نظر بگیرید که عبارت‌اند از:

  • قبل‌از هرچیزی به فکر برنامه‌ریزی برای آموزش کار با دستگاه لیزر و دریافت مدرک اپراتوری باشید؛
  • درباره سلامت دستگاه از فروشنده ضمانت و خدمات پس‌از فروش بخواهید؛
  • اگر بودجه شما محدود است، سراغ دستگاه‌های ارزان‌تر، اما با کارایی ضعیف‌تر نروید و به‌جای آن، یک دستگاه باکیفیت را به‌صورت قسطی خریداری کنید؛
  • درباره مدل‌های مختلف لیزر تیتانیوم تحقیق کنید و بنابه نیازتان سراغ بهترین گزینه بروید؛
  • به قابلیت‌های دستگاه مانند سیستم خنک‌کننده، تعداد هندپیس، توان‌های خروجی و حتی ابعاد و وزن آن توجه کنید.

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم چقدر است؟

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

بررسی قیمت دستگاه‌های وارداتی باید از چند جهت انجام شود. اول اینکه قیمت این دستگاه‌ها با توجه به ارزش پول ملی کمی گران است؛ اما باوجود امکان فروش قسطی این محصول، نگرانی بابت پرداخت این هزینه وجود ندارد.

دومین مورد درخصوص نوسانات نرخ ارز است که اجازه نمی‌دهد محصولات وارداتی مانند دستگاه‌های لیزر تیتانیوم قیمت ثابتی داشته باشند. همچنین نباید نقش واسطه‌گری و هزینه‌های گمرک را در قیمت بالای این محصول نادیده بگیریم.

البته شرکت‌هایی که به‌طور مستقیم دستگاه‌های لیزر تیتانیوم را از تولیدکننده خریداری و وارد می‌کنند، قیمت به‌صرفه‌تری برای این دستگاه در نظر گرفته‌اند.

مورد آخر، به نوع دستگاه و توان‌های خروجی آن‌ها اشاره می‌کند. هرچقدر که قدرت و توان خروجی دستگاه لیزر بیشتر باشد، سازنده قیمت بالاتری هم برای آن در نظر گرفته است.

طبق همین معیارها بهتر است برای دریافت قیمت به‌روز این دستگاه‌ها با فروشنده ارتباط داشته باشید و به رقم‌های ذکرشده از منابع نامعتبر اکتفا نکنید.

جمع‌بندی

فروش اقساطی دستگاه لیزر تیتانیوم از معتبرترین مرکز عرضه این محصول یعنی مجموعه نویان طب مانلی، کمکی بزرگ به خریدارانی است که به‌دلیل محدودیت بودجه، از خرید آن صرف‌نظر کرده‌اند.این دستگاه با برخورداری از قابلیت‌های ویژه‌ای همچون سیستم کولینگ و ۴ طول موج با ویژگی روشن‌کردن نواحی تیره بدن توانسته محبوبیت بالایی بین سایر تولیدات مشابه پیدا کند.

قیمت این دستگاه‌ها نیز متاثر از هزینه‌های گمرک، نوسانات ارزی و توان‌های خروجی یا قابلیت‌های مختلف دیگر متغیر است. درصورت تمایل برای اطلاع از قیمت، شرایط فروش قسطی، تعداد و دوره‌های پرداخت اقساط دستگاه‌های لیزر تیتانیوم می‌توانید با شماره‌تلفن‌های موجود در سایت نویان طب مانلی تماس بگیرید.

کد خبر 774954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.